Szkolenie Manicure Hybrydowy-Indigo Nails

Udostępnij ten post

Lubię cofać się w czasie i wracać do miłych chwil .Dzięki uczestnictwie w konferencji  Meet Beauty II miałam okazje skorzystać z zaproszenia  na szkolenie Indigo Nails.
Odbyło się ono 16 maja w Madeleine Studio we Wrocławiu.

manicure hybrydowy

Grupa doborowa,dziewczyny w doskonałych humorach,pełen relaks i zero stresów.Czuwała nad nami Magda Żuk ,sympatyczna i pełna energii .
Napisze Wam wprost,nie mam artystycznej duszy,nie jestem biegle uzdolniona,nie mam cierpliwości,nie umiem malować ani zdobić paznokci.Moje zdolności zaczynają się kończą  na  trzymaniu pędzelka i doborze koloru.
Lubie oglądać wzory,rysunki,ombre na paznokciach innych,przed szkoleniem nie przyszło mi do głowy,że ja,artystyczna gapa stworzę równie coś pięknego,a jednak!Udało się !
Magda -prowadząca rozłożyła nam na czynniki pierwsze cały etap ,krok po kroku manicure hybrydowego.


W jasny i przejrzysty sposób opowiedziała o tym jak nie zniszczyć paznokci,jak o nie dbać po ,czym kierować się podczas dobory bazy i topu.
Wszystko zależne jest przecież od stanu naszej płytki paznokciowej.
W ruch poszły kolorowe lakiery,pyłki,ozdoby.Efekty mojej pracy możecie podziwiać niżej.

szkolenie

Osobiście jestem bardzo zadowolona i ciesze się,że mogłam łyknąć trochę wiedzy,która wcale nie jest zarezerwowana tylko na profesjonalistów.Same możecie poszerzać swoje informacje,techniki zdobień i śledzić nowości  dzięki warsztatom Indigo .Szczególnie polecam Wam Summer Mix :

-ombre pionowe i poziome
-ombre sugarem
-wężowa skóra,motyle,listki
-pikowania
-efekt struktury

Manicurzystka podobnie jak i fryzjer,musi cały czas się dokształcać,czekają ją szkolenia,wyjazdy i podnoszenie swoich kwalifikacji.
Indigo zapewnia też profesjonalne kursy.

Szkolenie oprócz cudownie spędzonego dnia , pełnego śmiechu,artystycznych inspiracji pokazało mi jak dbać o paznokcie ,jak zachować bezpieczeństwo w trakcie manicure (od tego momentu mam tylko i wyłącznie swoje cążki,pilniki,nożyczki,nie pożyczam,dezynfekuję po każdym użyciu).
Manicure hybrydowy -zrobiony według wskazówek nie tylko nie zniszczy naszej płytki paznokcia,ba pozwoli na zapuszczenie paznokci do wybranej długości,po zdjęciu możemy cieszyć się zdrową,naturalną płytką.Moje paznokcie w przeciągu tych dwóch miesięcy od szkolenia stały się idealne,nie łamią się,nie rozwarstwiają,wszystko dzięki przekazaniu swojej profesjonalnej wiedzy mnie-laikowi.


Po zakończeniu szkolenia otrzymujemy certyfikat,każdy może skorzystać,a nuż odnajdzie w tym swoje powołanie.
Co myślicie o tego rodzaju szkoleniach dla nas,samouków,które początkową wiedzę czerpią z internetu?Przydatne?Miałybyście ochotę spróbować?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz