Dwufazowy koncentrat rewitalizujący -Annemarie Borlind

Udostępnij ten post

Żyjecie Kochani?U mnie ponad 30 stopni w cieniu i tak już od dobrych kilku dni.Cera szaleje,podkłady się poddają,kremy wydaja się być za ciężkie,toniki i hydrolaty mają swoje pięć minut.
Znalazł się jednak ktoś komu nie straszne upały.Dwufazowy koncentrat.Połączenie olejków z żelową konsystencją.Lekki,nietłusty,pachnący cytrusami.Idealny pod makijaż,może być stosowany solo zarówno w dzień jak i w nocy.Jest ze mną już od miesiąca,ale właśnie w takie gorące dni sięgam tylko po niego.

sklep Helfy

Opakowanie z pompką ,przed użyciem musimy porządnie nim wstrząsnąć w celu połączenia się dwóch warstw,olejowej i wodnej.Kiedy te dwa światy zejdą się ze sobą dostajemy produkt podobny do gęstszego serum.Nałożone początkowo daje efekt jak przy olejkach,po kilku minutach wchłania się do matu.

Zapachu nadaje mu wyciąg z kwiatów czerwonej sycylijskiej pomarańczy i to one są tutaj odpowiedzialne za witaminę C zawartą w preparacie.Dzięki temu ,że pozyskiwana jest naturalnie możemy spokojnie korzystać z niego latem,pomagają  też w stymulacji kolagenu i utrzymaniu odpowiedniego poziomu nawilżenia.
Jak widzicie na zdjęciach koncentrat nie jest bezbarwny,ma pomarańczowo-czerwony odcień ,nałożony na skórę nadaje jej delikatnej poświaty,swoje palce macza tutaj olej z marchewki,pisałam o nim w zeszłym roku klik .

olej marchewkowy

Najbardziej wśród składników zaskoczył mnie dodatek buraka...tak zwyczajnego,czerwonego,do tej pory nie spotkałam się z nim w żadnym z kosmetyków,których używam .
Stosowany w kosmetyce działa nawilżająco,łagodzi podrażnienia,zwiększa elastyczność.
Do składu dołącza również olej jojoba i macadamia.
Czego możecie spodziewać się podczas używania tego koncentratu?
Na pewno uelastycznienia skóry,nie mówię tu o efektach jak przy liftingu,odczujemy po prostu wzrost jej jędrności.Koncentrat pięknie rozjaśni nasze oblicze i nada cerze żywszej barwy.Poziom nawilżenia dla mnie jest odpowiedni,używam go rano samego,wieczorem dokładam do tego krem na noc.Cery suche mogą czuć niedosyt ,ale w połączeniu z kremem,który stosujecie na co dzień będziecie zadowolone.

skora mieszana

Cieszy mnie to,że nie powoduje on zapychania,po całym gorącym dniu,pomimo,że skóra wyprodukowała duże ilości sebum,pory nie zatykają się,a skóra oddycha.
Tak jak wspomniałam na początku pięknie łączy się z podkładami i kremami typu BB.
Możecie kontrolować zużycie.Za cenę 24 złotych dostaniecie 15 ml koncentratu i będziecie cieszyć się nim około 2 miesięcy.
Dostępny w sklepie Helfy .

Jak radzicie sobie z upałami?Wasza pielęgnacja też zmienia się wraz z porami roku?


2 komentarze :

  1. Ale fajny produkt! :) Nie slyszalam wczesniej o tym. Super! Musze wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam go w Helfach i chyba nawet recenzowałam. Swietny produkt.

    OdpowiedzUsuń