Przedłużanie rzęs,zalety,wady i ratunek dla nich.

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani,Ci z Was ,którzy zaglądają na moje konto Instagramowe,wiedzą,że ponad dwa miesiące temu przedłużyłam rzęsy.Na początku metodą 1:1,później 2:1.
Dokładnie trzy dni temu wróciłam do swoich naturalnych rzęs,ściągając uzupełnienie w gabinecie kosmetycznym.
Dzisiaj podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami na ten temat,pokażę efekty przed i po oraz powiem kto wspomoże moje rzęsy w regeneracji,a uwierzcie mi efekty po ich zdjęciu wcale nie są takie piękne.
Osobiście nigdy nie narzekałam na gęstość i długość moich naturalnych rzęs.Lato zbliżało się wielkimi krokami i postanowiłam dla wygody zrezygnować z makijażu oczu.Podczas upałów tusz rozmazuje się ,podobnie ma się rzecz z cieniami czy eyelinerami.Nie są w stanie wytrzymać cały dzień w 30 stopniowym cieple.Mowy nie ma o pływaniu i opalaniu w makijażu.
Zagłębiłam się w lekturę na temat przedłużania rzęs,zabieg ma gwarantować nam nienaganny wygląd w dzień i w nocy,bez tuszu,płynów micelarnych .Ot ,wstajemy rano,przeczesujemy nasze rzęsy i wyglądamy pięknie.
Sam zabieg trwa około 2-3 godzin,do naszych rzęs (tylko tych w ostatniej fazie wzrostu)doklejane są pojedyńcze ,podwójne lub potrójne kępki rzęs.Efekt widać od razu,należy odczekać 48 godzin ,aby klej wysechł i omijać przez ten czas kąpiele wodne.
Efekty możecie zobaczyć poniżej,po lewej naturalne rzęsy,po prawej przedłużane,Zdjęcia pobrałam z  z mojego konta na IG.


Czas na moją opinię.
Długie rzęsy i zbieranie komplementów na ich temat to najprzyjemniejszy etap.Później już tylko pod górkę.Należy uważać podczas snu,żeby nie pognieść naszych cudownych kępek,jesteśmy zmuszone do unikania kąpieli wodnych,obojętnie czy pod prysznicem,czy na urlopie,woda osłabia wiązanie i rzęsy będą szybciej wypadać.Jeśli zostaną zmoczone wcale nie jest tak łatwo je osuszyć,plączą się ze sobą ,uwierzcie mi przeszłam to raz i wystarczy.
Podobnie jest z opalaniem,słońce i temperatura rozmiękczają klej.
Po dwóch tygodniach efekty nie są już takie cudowne,część kępek wypada i mogą robić się nieestetyczne prześwity.
Średnio uzupełniamy je raz na 3 tygodnie,więc musimy liczyć się z regularnie chudnącym portfelem.
Przyszedł czas ,że zatęskniłam za tuszem i cieniami,doskwierał mi dyskomfort w postaci unikania wody,uważania z olejami i kremami w okolicach oczu.
Podjęłam decyzję i -zdejmuję.Efekt po ...wywołał na moje twarzy smutek.Poczułam się jakby szalony fryzjer ściął w połowie moje rzęsy nożyczkami.Skróciły się niemiłosiernie,stały się szorstkie i właściwie czuje się jakbym ich nie miała,kruszą się.
Poniżej widzicie moje naturalne zdjęcie rzęs i efekt sprzed trzech dni(są prawie niewidoczne!)po usunięciu przedłużanych.


Pomocną rękę wyciągnęła do mnie marka LashVolution i jej odżywka .

odzywka do rzes


Według badań pierwsze efekty maja być widoczne po 14 dniach,wydłużą się o 87 %,a po 4 miesiącach będą takie jak chcę -idealne.
Samo serum na pierwszy rzut oka prezentuje się ciekawie,zaopatrzone w mały,kształty pędzelek,który ma ułatwiać nałożenie.



 Skład: woda, gliceryna, myristoyl pentapeptide-17, propanediol, ekstrakt z kamelii japońskiej, wyciąg z pokrzywy, acrylates/C 10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, ekstrakt z rumianku, dechloro dihydroxy difluoro ethylcloprostenolamide, disodium EDTA, ethylhexylglycerin, niacinamide, phenoxyethanol, propylene glycol, sodium Hydroxide. 

Do zestawu dołączona jest miarka,dzięki której możemy sprawdzać postęp.

serum do rzes


Po miesiącu poinformuję Was o efektach,czekajcie na fotorelację i trzymajcie kciuki.

Podsumowując nie wrócę już do przedłużania ,za dużo wyrzeczeń i zły stan rzęs skutecznie mnie zniechęciły.Stawiam na naturalną wersję.
Jeśli używałyście LashVolution dajcie znać jak efekty.Kto z Was korzystał z przedłużania?Jak wrażenia?





4 komentarze :

  1. ... Chyba przekonałaś mnie, że nie warto wyrzucać pieniędzy na przedłużanie swoich rzęs. Zaczynam doceniać naturalne 😌

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz wcześniej słyszałam niepochlebne opinie o przedłużeniu rzęs,dlatego nie zdecydowałam się na nią,chociaż mialam bardzo rzadkie rzęsy.Natomiast zdecydowalam sie wspomóc je olejkiem rycynowym,efekt nie jest powalający jesli chodzi o tempo ale jest.Moje rzęsy sa gęste ale nie pomógł olejek na ich wzrost pod względem długości.Niestety nie mam dowodu na to w postaci fotek,ale naprawdę kondycja moich rzęs poprawiła się o 100%.Pozdrawiam i czekam na opinie o odżywce do rzęs.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ze się powstrzymałam. Nie spodobała mi się lista wyrzeczeń 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ze się powstrzymałam. Nie spodobała mi się lista wyrzeczeń 😉

    OdpowiedzUsuń