Schwarzkopf BlondMe Instant Blush-pastelowe tonery.

Udostępnij ten post

Wszystkie blondynki i te naturalne i te,które przeszły podobna drogę jak ja do uzyskania swojego idealnego koloru czasami maja ochotę poszaleć i go zmienić.Na rynku znajdziemy szamponetki,pianki,spraye,niestety pomimo zapewnień producentów nie chcą zejść po kilku myciach i po naszym blondzie nie ma śladu,kolory się wypłukują,pozostawiając wspomnienie ,a na włosach ich resztki straszą Nas w lusterku.
Firma Schwarzkopf pomyślała o tym i stworzyła linię pastelowych tonerów,które znikają po około 3 myciach.

BlondMe tonery

Ponad dwa lata dążyłam do idealnego,chłodnego blondu (kolor wyjściowy czarny),uwierzcie mi droga była ciężka i wyboista.Od dłuższego czasu miałam ochotę na zmianę,nie tracąc przy tym mojego odcienia.
Udało się!
Tonery dostępne są w czterech kolorach,nadają włosom pastelowych,letnich kolorów.
-Ice-krystalicznie czysta neutralizacja podtonów lub nadanie delikatnego cedrowego kierunku artystycznego
-Steel Blue-chłodna neutralizacja pomarańczowych podtonów lub nadanie delikatnego stalowego koloru
-Strawberry-muśnięcie delikatnym różem
-Jade-neutralizuje żółte podtony dzięki morskiej zieleni

schwarzkopf tonery

Dzięki kwaśnemu pH tonery przywracają równowagę włosom.
Według producenta należy umyć włosy,nałożyć odżywkę jak zwykle i spryskać wilgotne jeszcze włosy,potem suszymy .

spraye

Polecane dla włosów naturalnych na poziomie jasny blond ,wcześniej rozjaśnianych i pasemek.
Efekty możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach.
Strawberry-mój ulubieniec ,możemy spryskać lekko i rozczesać,uzyskamy efekt,lekkich pudrowych pasemek,ja spryskałam włosy dwukrotne i otrzymałam mocniejszy kolor.Zdjęcie robione w pomieszczeniu.

truskawkowy blond

Steel Blue dla mnie podobny kolorystycznie do Ice ,daje srebrzystą poświatę,różnica w pomieszczeniu i na dworze widoczna gołym okiem.

siwy blond
Jade -istne szaleństwo,zdjęcia robione w pomieszczeniu i na podwórku.

schwarzkopf jade

Jak wyglądają włosy po 3 myciach?
Idealne!
Wracają do swojego pierwotnego koloru.

blond

Tonery nakładać możecie różnymi sposobami,osobiście spryskuję nimi lekko wilgotne włosy w wybranej ilości i przeczesuję,jeśli zrobimy to na zbyt mokre kolor zacznie skapywać,pamiętajcie,że tonery są jakby mgiełkami.Podczas tej zabawy liczcie się z tym,że kropelki mogą znaleźć się na armaturze lub podłodze,schodzą po przetarciu szmatką więc nie musimy bać się o łazienkę w ciapki.
Do opakowania dołączone są rękawiczki,możecie nimi wmasowywać toner we włosy zamiast grzebienia.

Podsumowując jestem zachwycona kolorystyką i działaniem.Mogę zmieniać się jak kameleon bez uszczerbku dla moich włosów.
Macie ochotę na odrobinę szaleństwa?

8 komentarzy :

  1. Wow! Przepięknie to wygląda! W tym pudrowy świetnie wyglądasz :). Ja chętnie wypróbowałabym jakiś na moich włosach, najlepiej chłodny odcień, żeby pogłębić ich kolor. Chociaż nie wiem czy nie będą za ciemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W świetle dziennym mają lekki pudrowy kolor 😊

      Usuń
  2. Super efekt :)Czekałam na ten post :) Już wiem co kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To tylko u mnie tak kijowo wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezle, zamowilam i sprobuję na swoich, mam dosyc spory mysi odrost, mam nadzieję, ze nie popsuje efektu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wychodzi super :) mozna psiknac sporo i wyjdzie efekt rozowych wlosow, za drugim razem psiknelam na cale wlosy (poldlugie) doslownie z 10 razy i wyszla bardzo delikatna poswiata rose gold :) jestem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń