SVR Xerialine Fluide Corps- Balsam do ciała

Udostępnij ten post

Mamy coraz chłodniejsze poranki i wieczory.
W zeszłym roku okazało się ,że moja córka ma pokrzywkę na zimno.Objawia się to świądem skóry,po zetknięciu z zimnym powietrzem,najgorzej jest jesienią i zimą.Właśnie ten problem skłonił mnie do napisania dzisiejszego postu.Długo szukałam kremu,balsamy czy mleczka,który mogłaby używać moja córka bez szkody na skórze.Udało się ,znalazłam chyba idealny balsam dla całej rodziny.


Opis producenta:
Balsam do ciała do codziennego intensywnego nawilżania. Przeznaczony dla skóry suchej i bardzo suchej, swędzącej, niemowląt, dzieci i dorosłych. Bez parabenów.
 Właściwości:
- Doskonale nawilża i delikatnie natłuszcza.
- Łagodzi podrażnienia.
- Szybko wchłania się nie pozostawiając tłustej warstwy.
- Skóra staje się miękka i delikatna. 
- Łagodzi uczucie ściągnięcia


Składniki aktywne:
3% mocznik, gliceryna, kwas mlekowy, masło Karite, alantonina
Już sam mocznik skłonił mnie do zakupu balsamu.
Mocznik (kwas urea) jest produktem ubocznym przemiany białek w organizmie.Ten stosowany w kosmetykach pochodzi z laboratorium.
Działa na skórę zmiękczająco, przeciwświądowo i nawilżająco. Powoduje, że skóra jest gładka i jędrna. Jest również wykorzystywany przy leczeniu łupieżu i rozstępów.


Balsam ma pojemność 500 ml. i jest meeega wydajny.Duży plus -dozownik z pompką.
Ma bardzo dobrą konsystencją,nie za rzadką nie za gęstą i delikatny,świeży zapach.Przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej,ale i ja stosuję go od czasu do czasu.Suche i zimne powietrze pozbawia skórę naturalnej wilgoci – staje się ona bardziej wysuszona niż latem.Naprawdę wspaniale nawilża i zmiękcza naskórek.
Już po kilku użyciach przyniósł córce ulgę,teraz stosuje go po każdej kąpieli.
Zabieram go ze sobą jeśli wybieramy się w podróż całą rodziną,nie muszę targać kilku balsamów czy mleczek.Mamy jeden dla wszystkich.


Balsam sprawdził się u mnie jako doskonały nawilżacz dla dłoni.Dodaję do niego kilka kropli olejku z avocado,który nazywany  jest olejem 7 witamin (A, B, D, E, H, K, PP) działa silnie regenerująco i odżywczo. Chroni  włókna elastyczne przez rozpadem, czyniąc skórę jędrną i  sprężystą. 
Czekam z niecierpliwością na śnieg,niektóre z Was już go mają,u mnie niestety jak widzicie jeszcze zielona trawka i minus 5 w nocy .
Macie swoje ulubione zimowe balsamy,a może przestawiacie sie na olejki do ciała?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz