Alterra -mydło roślinne z ekstraktem drzewa sandałowego

Udostępnij ten post

Mydeł w kostce używam bardzo rzadko.Kupując mydło w płynie zazwyczaj go nie wącham,sprawa ma się inaczej przy mydłach w kostce.Tutaj staram się uchwycić zapach-dosłownie wciubiając nosa w opakowanie.Musi to wygladać przezabawnie dla osoby stojacej z boku.
Tak oto wyniuchałam sobie mydełko sandałowe od Alterry.


Opis producenta:
Mydło roślinne o zapachu drzewa sandałowego z ekstraktem z drzewa sandałowego. 
Gwarantowane cechy produktu:
Zawiera 100% czyste oleje roślinne. 
Nie zawiera syntetycznych substancji konserwujących ani składników pochodzenia zwierzęcego.
Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.


Mydło w formie kostki,która idealnie dopasowuje się do kształtu ręki.
Uderzył mnie zapach-czyste drzewo sandałowe,bez chemii i innych obcych woni.
Pachnie obłędnie,nie drażniąco,zapach po umyciu pozstaje z nami na dłużej.
Nie barwi,nie brudzi,kostka pozostaje w niezmienionym zwartym stanie do końca.


Podczas mycia pieni się bardzo dobrze.Mam wrażenie ,że używam delikatnego balsamu lub mleczka do mycia a nie zwykłego mydła.
Myję skórę doskonale,nie czuć ,że wraz z myciem zmywamy i kawałek skóry (nasza skóra nie piszczy).
Delikatnie nawilża.Początkowo  miałam go używać tylko do mycia rąk,ale pokochałam je i używam pod prysznic,zapach cudowny.



Mydło nie podrażniło,nie uczuliło-ideał.
Cena około 2 zł.Jestem nim zachwycona i na zawsze pozostanie ze mną.
Miałyście go,stosowałyście,a może z tej serii macie innych ulubieńców?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz