Rozdanie z marką Kneipp

Udostępnij ten post

Witajcie dzisiaj rozdane z marką Kneipp.
Mam dla was produkty od firmy i oczywiście coś ode mnie .


W rozdaniowej paczuszce znajdziecie :
-Balsam do ciała Trawa cytrynowa &Oliwka-działa nawilżająco i chroni skórę przed wysuszeniem
-Kremowy płyn pod prysznic-Zmysłowe uwodzenie Mleko figowe i Olejek arganowy-wysokowartosciowy ekstrakt z mleka figowego i naturalny olejek


-Pielęgnujący płyn pod prysznic -Radość Życia 10*6 ml.


Ale to nie wszystko i ja dorzucam do paczuszki wodę tonizującą ,o której pisałam wam tutaj i  niespodziankę .


Rozdanie trwa  od dzisiaj 18.12-04.01.2015 czyli 18 dni.
Wszystkie produkty są nowe,nieużywane.
Wyniki podam w ciągu trzech dni od zakończenia.
Zasady jak zwykle proste:
-wystarczy być obserwatorem bloga
-polubić profil Kneipp na FB -tutaj
-polubić mój profil na FB-tutaj

Jeśli udostępnicie informacje o rozdaniu + 2 losiki
Udostępniać możecie przez dodanie banera-ostatnie zdjęcie lub przez post z informacją o rozdaniu na FB.
Wzór:
Obserwuję jako:
Lubię na FB jako:
Udostępniłam: tak/nie link do udostępnienia
Powodzenia :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz