Salon kosmetyczny w domu ?

Udostępnij ten post

Wielkimi krokami zbliżają się moje urodziny.W tym roku mój mąż pozwolił wybrać mi prezent osobiście,nie żebym nie doceniała jego starań,ale dostałam już za mały komplet bielizny,wkrętak akumulatorowy-na wypadek gdybym musiała coś dokręcić heh,komplet do fondue-do tej pory nie wiem co z nim zrobić,masująco-grzejący but,a urodziny w środku lata.
W tym roku przeglądając sklepy internetowe trafiłam na takie cudo
Aparat posiada trzy rodzaje zabiegów-funkcji.
Mezoterapia bezigłowa jest to najnowocześniejszy, nieinwazyjny system odmładzania skóry oraz redukcji cellulitu i tkanki tłuszczowej. Stanowi alternatywę dla klasycznej mezoterapii igłowej. Mezoterapia bezigłowa wykorzystuje w swoim działaniu zjawisko elektroporacji. Polega ona na użyciu specjalnej fali elektromagnetycznej występującej w postaci impulsów. Dociera ona do wnętrza skóry, jak również poprzez błonę komórkową do wnętrza komórki, co powoduje, że terapia jest bardzo efektywna. Impulsy elektryczne możemy regulować, możemy zmieniać ich częstotliwość, długość i rodzaj. Dzięki temu mamy możliwość zastosowania odpowiedniej charakterystyki impulsu w konkretnej sytuacji, w zależności od rodzaju skóry, czy części ciała.
Terapia fotonowa  wprowadza nowe możliwości wpływania na skórę w zależności od jej aktualnej kondycji i towarzyszących dolegliwości. Leczenie skóry odbywa się za pomocą szerokiego spektrum kolorów, które dobierane są indywidualnie, w zależności od problemu skórnego i celu, jaki pragniemy osiągnąć. Metoda ta pomaga likwidować oznaki starzenia się skóry, redukuje nadwrażliwość, wspomaga wyrównywanie jej kolorytu, redukuje stany zapalne, zaczerwienienia i przebarwienia. Stanowi również istotny element w walce z nadmiarem tkanki tłuszczowej i cellulitem.
Bioprądy- wzrost, metabolizm, propagacja oraz podział komórek zależą od przepływu mikro-prądów. Podczas starzenia się skóry lub w przypadku jej słabej kondycji, produkowane przez organizm mikroprądy ulegają zmniejszeniu i komórki skóry nie potrafią podtrzymać równowagi przepływu mikro-prądów, co doprowadza do powstania różnych problemów skórnych -zmarszczek,  utrata elastyczności czy ziemistość skóry spowodowana spowolnieniem metabolizmu.
Więcej info tutaj
Poczytałam,posprawdzałam opinie i zamówiłam.
Jestem bardzo ciekawa czy takie mini urzadzenie sprawdzi sie tak doskonale jak kuracja w gabinecie kosmetycznym.Do mezoterapii bezigłowej muszę się zaopatrzyc w ampułki lub serum.Zabieram się na testowanie,dzisiaj terapia fotonowa,mam nadzieję,że nie zginę porażona prądem :)
Cena 239 zł.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz