Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1

Udostępnij ten post

Pisałam już kiedyć o maskarze do brwi w kolorze brązowym firmy Manhattan.Na większe wyjścia,wiadomo,mocniejszy makijaż.W Rossmanie trafiłam na korektor do brwi firmy Eveline.Pół godziny zastanawiałam się na kolorem,brąz czy czarny ?Wybrałam czarny.
Opis prodecenta
Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi. Zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym.
Moje spostrzeżenia -szybko się go nakłada,można regulować efekt przyciemnienia,maskuje brak włosków w niektórych miejscach,utrzymuje się kilka godzin,nie kruszy się.
Należy pamiętać,że korektor znajdzie każdy włosek,więc dobra depilacja wokół brwi to podstawa.
Minus za wielkość,jest naprawdę duży,większy niż niektóre moja maskary do rzęs,ale długa rączka pozwala lepiej nim manewrować.
Cena około 13 zł. za 10 ml

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz