Marion, Hair Line, Płyn prostujący włosy

Udostępnij ten post

Moje włosy maja tendencje do puszenia i skręcania się podczas deszczu.Zazwyczaj ujarzmiam je prostownicą,ale jak wiecie włosy tego nie lubią.Trafiłam na płyn prostujący włosy firmy Marion.
Opis producenta
Płyn został stworzony specjalnie do prostowania włosów prostownicą, suszarką i szczotką. Doskonale rozprowadza się po włosach, długotrwale zapobiega puszeniu sie włosów, ujarzmia niesforne kosmyki, chroni włosy i nadaje im jedwabistą gładkość. Płyn prostujący doskonale rozprowadza sie po włosach dzięki zastosowaniu spray'u oraz oraz unikalne płynnej konsystencji opracowanej przez fryzjerów-stylistów. Receptura płynu prostującego to nowatorskie rozwiązanie, które gwarantuje długotrwały efekt doskonale prostych i jedwabistych włosów.
Cena około 9 zł. za 150 ml.
Płyn chroni przed wysoką temperaturą,faktycznie cos w tym jest,posiada filtry UV i prowitaminę B5.
Moje włosy ostatnio dużo przeszły,wyszłam z czarnego koloru do brązu,aktualnie mam wyblakły rudy :),czekają na odbarwienie i lekkie capucino-to wszystko w ciągu pół roku.
Płyn bardzo ładnie pachnie.Po umyciu zostawiam włosy do wyschnięcia,spryskuję i prostuję prostownicą .Efekt
Producent zapewnia doskonale proste włosy i tutaj agadzam się w 100 procentach,taki stan utrzymuje się u mnie do następnego mycia włosów.Jeśli chodzi o jedwabistą gładkość-niestety preparat ma w swoim składzie alkohol i wysusza on włosy. Jest wydajny.Nie skleja włosów,nie ma po nim efektu oklapnięcia.Podsumowując -jeśłi używamy go raz na kilka dni jak w moim przypadku -sprawdza się znakomicie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz