A miało być tak pięknie...

Udostępnij ten post

Jak wiecie kolagen jest odpowiedzialny za elastyczność skóry. Ubytek kolagenu ze skóry powoduje powstawanie zmarszczek, w trakcie jej starzenia. Chcąc spowolnić to co nieuniknione kupiłam kolagenowe serum do mycia twarzy firmy BingoSpa.
Opis producenta
Zawiera czysty kolagen i kwas mlekowy. Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem.
Kolagenowe serum do mycia twarzy o kremowej, puszystej konsystencji i subtelnym zapachu, delikatnie myje i pielęgnuje pozostawiając skórę odżywioną, nawilżoną i pachnącą. Do codziennej pielęgnacji.
Sposób użycia: na zwilżonej skórze twarzy (szyi) rozprowadzić mleczko, myć delikatnie kolistymi ruchami. Po zakończeniu skórę dokładnie spłukać wodą, osuszyć ręcznikiem.
Cena około 10 zł. za 300 ml.
Serum jest zamknięte w ładnym opakowaniu z pompką,którą możemy dozować odpowiednią ilość kosmetyku.Ma konsystencję mleczka i delikatny zapach.Bardzo dobrze się pieni i doskonale oczyszcza twarz z makijażu.Jest wydajne.Po umycia twarzy skóra jest lekko ściągnięta,ale takie właściwości ma kolagen.Niestety po kilku użyciach moja skóra zareagowała reakcją alergiczną i wypryskami :(
Musiałam odstawić serum w kąt.Sprawdziłam skład
Większość składników stosowana jest w innych kosmetykach.Zainteresowała mnie  DMDM Hydantoina  pospolity konserwant, którego obecności zasadniczo należałoby unikać w składach kosmetyków.
Jakie zagrożenia płyną z obecności DMDM Hydantoiny w kosmetyku?  Z powierzchni skóry wchłania się słabo, jednak u osób uczulonych lub o skórze wrażliwej może wywoływać podrażnienia, w skrajnych przypadkach zaburzać czynności gruczołów łojowych i powodować stany zapalne skóry. Kosmetyków z zawartością DMDM Hydantoiny nie należy stosować w okresie laktacji i ciąży.Kurcze,wiedziałyście o tym?
Czy możliwe,że to właśnie ona mnie uczuliła.Do tej pory nie miałam takiego przypadku z kosmetykami.Używałyście serum kolagenowego?Jak sprawdziło się u Was?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz