Olejek do ciała Multioils Bomb Evree

Udostępnij ten post

Dzisiaj recenzja olejku do ciała firmy Evree.Czy faktycznie jest taki bombowy?
Opis producenta
Multioils Bomb Evree to kompozycja aż 7 olejków roślinnych do ciała, dzięki zawartości wielu witamin i składników odżywczych aktywnie wspiera naturalne zdolności skóry do regeneracji, dogłębnie ją odżywia oraz przywraca zdrowy, jednolity kolor. 
Multioils Bomb to specjalistyczny produkt, który przy regularnym stosowaniu (min. raz dziennie przez 4 tygodnie) sprawi, że skóra będzie dogłębnie odżywiona i jędrna, jej kolor – jednolity, zdrowy i naturalny, a rozstępy staną się mniej widoczne.
Receptura Multioils Bomb Evree zawiera:
Olejek ma plastikowe opakowanie,w którym możemy dojrzeć jego złocisty kolor.Zamknięcie typu klik.
Pierwsze co mnie w nim urzekło to zapach,tak cudowny,że z checią użyłabym go w formie perfum.Olejek przeznaczony jest dla wszystkich rodzajów skóry.Nie zawiera olejów mineralnych,silikonów i parabenów.
Używałam go codziennie na przemian na mokrą i suchą skórę po kąpieli.Sprawdził się znakomicie w obu wersjach.Doskonale sie wchłaniał a moja skóra stawała się z dnia na dzień gładzsza i elastyczniejsza.Dzięki niemu wyrównał się mój koloryt skóry ,ma w swoim składzie naturalny beta-karoten,który jak wiecie pomaga zwalczać wolne rodniki, powstające podczas opalania skóry. Działa ochronnie na włókna kolagenowe, a więc wykazuje działanie przeciwstarzeniowe.  
Jednocześnie skóra opala się szybciej, nabiera ładnego odcienia, zaś niekorzystne działanie promieni UV jest zminimalizowane. Powstała opalenizna jest znacznie bardziej trwała i pozostaje na wiele dni po powrocie z urlopu.
Zauważyłam też,że zbladły moje rozstępy na brzuchu,po trójce dzieci nie udało mi się przed nimi uchronić,zazwyczaj żaden preparat nie skutkował.Olejek jest bardzo wydajny.
Podsumowując jestem mile zaskoczona jego działaniem i zauroczona zapachem.Zagości u mnie na stałe.
Cena około 30 zł.za 100 ml.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz