Wellness & Beauty-Żel do kąpieli i pod prysznic `Mango i papaja`

Udostępnij ten post

Dzisiaj o żelu do kąpieli i pod prysznic ,który skradł moje serce.
Wpadł mi w ręce całkiem przypadkowo,ale pozostanie na zawsze.


Opis producenta:
Poczuj się niebiańsko szczęśliwy dzięki specjalnej mieszance owocowych ekstraktów z mango i papai. 
Żel do kąpiel i pod prysznic o rajskim zapachu oczyszcza skórę szczególnie łagodnie i daje niepowtarzalne uczucie gładkości. 


Plastikowe opakowanie,które mieści w sobie 250 ml złocistego płynu.
Jest gęsty jak miód i ma cudowny kolor.
Po otwarciu uderza nas zapach soczystej papaji i mango i to w dosłownym sensie.
Aromat jest tak intensywny jakbyśmy miały przed sobą soczyste owoce.


Doskonale się pieni i oczyszcza naszą skórę.Pozostaje gładka i nawilżona.
Możemy go stosować również jako płyn do kąpieli ,dolany do wanny  tworzy cudownie pachnącą pianę.
Jestem nim zachwycona.
W kolejce czeka również żel z masłem shea i olejkiem migdałowym,również tej firmy i chyba trochę poczeka,bo jak na razie nie wypuszczam go z dłoni.
Lubię przedłużać takie aromaty i dlatego mam w zanadrzu krem do twarzy i ciała z papajem i grejfrutem.


Nie używam go co prawda do twarzy,bo od tego mam inne kosmetyki,ale w połączenie z żelem tworzy zgrany duet.Dobrze nawilża ,ma gęsta konsystencję i kosztuje niewiele.


Jako,że chorujemy w domu już prawie wszyscy,będzie mnie tutaj troszkę mniej,ale szykuję już dla Was świąteczna paczkę na rozdanie i na pewno znajdzie się w niej ten złocisty żel.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz