Oliwkowa woda tonizująca z witaminą C-Ziaja

Udostępnij ten post

Okres jesienno-zimowy to dla naszej cery wyzwanie.
Kilkakrotnie w ciągu dnia jest wystawiona na działanie wiatru,na przemian ciepłego i zimnego powietrza.
Do jej nawilżania stosowałam zazwyczaj wody termalne.
Firma Ziaja ponownie zaskoczyła mnie pozytywnie za sprawą tonizującej wody oliwkowej z wit.C.


Opis producenta:
Oliwkowa woda tonizująca w postaci delikatnej mgiełki. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. 
Idealna dla każdego rodzaju skóry. Nadaje się pod makijaż.
Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.
D - pantenol i witamina C - skutecznie i szybko nawilżają naskórek.

 Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry. 


Plastikowe opakowanie z atomizerem zawiera 200 ml wody.
Atomizer działa idealnie i dozuje odpowiednią ilość wody,faktycznie jest to mgiełka,nic nie kapie nam po buzi,nic się nie leje.
Bardzo ładny,świeży zapach.
Mgiełkę stosowałam na i pod makijaż,cera chłonęła mgiełkę jak woda,nie musiałam używać chusteczek czy wacików,aby ściągnąć nadmiar,a makijaż pozostawał w nienaruszonym stanie.
Idealnie nadaje się do odświeżenia,skóra po niej jest żywsza i delikatnie napięta.
Jeśli macie ochotę możecie używać jej jako toniku,psikając na wacik.


Doskonale sprawdziła się u mnie przy spryskiwaniu maseczek z glinki naturalnej.
Zamiast atomizera w wodą spryskuje nią pędzel do podkładu,możecie spróbować z Beauty Blenderem czy innym jajeczkiem.
Nie uczuliła mnie,nie pojawiły się wykwity skórne.
Czy rozjaśniła moja twarz za sprawą wit.C-nie,ale wybaczam.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz