Eveline, Mega Max Full Volume & Shocking Mascara-tusz pogrubiający

Udostępnij ten post

Za każdym razem kiedy wchodzę do drogerii w celu kupna nowego tuszu do rzęs ,czuję dreszcz i to niekoniecznie emocji.Z wielką chęcią wziełabym mój ulubiony,ale jak mawiał mój tata :człowiek musi się rozwijać, poznawać nowe rzeczy i być otwartym.
Ostatnio sięgnęłam więc po maskarę pogrubiająca firmy Eveline.

Opis producenta:
Mega gęste i Maxi pogrubione.
Zachwycająca, zmysłowa objętość i głęboka czerń Twoich rzęs!
Innowacyjna formuła tuszu sprawia, że rzęsy stają się gęste, wyraziste i odpowiednio podkręcone. Wyprofilowana włosiana szczoteczka BIG MAXI BRUSHTM równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski dokładnie rozdzielają rzęsy, zapewniając im spektakularne pogrubienie, efekt ultra ciemnego koloru i zmysłowego podkreślenia oka!

Tusz w plastikowym czarnym opakowaniu,niestety napisy ścierają się błyskawicznie,więc po kilkunastu dniach nie będziecie w stanie przeczytać co to za maskara.
Szczoteczka jest naprawdę duża,dosyć sztywna.
Podczas nakładania szczoteczka dosłownie pływa w tuszu,widoczne są małe niteczki,które wcale nie pomagają w lepszym rozprowadzenie tuszu.


Miałam duże problemy z nadmiarem tuszu,ratowało mnie ściągnięcie nadmiaru chusteczką.
Pierwsze pociągnięcie spowodowało posklejanie rzęs,dopiero po wytarciu szczoteczki i kilkakrotnym przeczesaniu udało się uratować rzęsy.
Na zdjęciach :bez tuszu,pomalowane na raz i trzy razy.
Rzęsy posklejały się,cały czas czułam ich lepkość i ciężkość.
Efekt jak dla mnie nijaki,maskara nie pogrubiła,nie podkreśliła,jedynie co nadała im czarny kolor.
Tusz zbytnio się nie obsypywał,pod wieczór miałam niewielki efekt smokey eyes pod dolną warstwą rzęs.
Nie podrażnił.Nie mam ochoty na mozolną pracę w zbieraniu nadmiaru tuszu i namiętnego rozczesywania.
Czy sięgnę po inne z tej serii?Nie wiem,na pewno poczytam najpierw inne opinie.
W przyszłym tygodniu ruszamy ze świątecznym rozdaniem :)
Widzę również,że liczba obserwatorów zbliża się do magicznej 100,dlatego chcę Wam już teraz bardzo podziękować ,że jesteście ze mną i lubicie czytać moje nieliterackie wyczyny.
Z okazji 100 obserwatorów będę miała również niespodziankę,spośród wszystkich obserwujących wylosuję jedną osobę do której powędruje paczuszka niespodzianka :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz