Palimy sobie -WoodWick-woski zapachowe

Udostępnij ten post

Wiem,że na blogach królują woski YC.Niestety nie udało mi się  znaleźć ich stacjonarnie.
Trafiłam za to na woski firmy WoodWick.
Skuszona ceną promocyjną( 5 zł.za opakowanie :) wybrałam kilka:

Baby Powder- delikatny zapach pudrowej wanilii, wiciokrzewu z dodatkiem róży.

Black Cherry- słodki i rozpieszczający aromat soczystych, dojrzałych wiśni.

Cinnamon Chai- ciepły, odprężający aromat pikantnego cynamonu i bogatymi nutami wanilii.

Fresh Flowers- zapach kwitnących kwiatów z dodatkiem musującego grejpfruta i białego drewna.

Lavender Spa- dzień w Spa z relaksującym zapachem lawendy i eukaliptusowych olejków esencjonalnych


 Firma istnieje od 24 lat,produkuje również świece zapachowe i perfumy do wnętrz.
W ofercie znajdziemy 32 zapachy.
Zainteresowały mnie jeszcze :Fireside- aromat równoważący naturalny zapach ambry, wetiweru i piżma – idealnie uchwycona esencja przytulnego wieczoru przy rozgrzewającym ogniu i Beach Boardwalk- spacer po promenadzie: zapach bryzy morskiej, białego piasku oraz waniliowych gofrów pieczonych w nadmorskiej kawiarence.


W opakowaniu znajdziemy 4 kostki,łudząco przypominają tabliczki czekolady.
Kostki nie kruszą się,pachną cudnie jeszcze w szczelnym opakowaniu.


Każda ma piękny ,soczysty kolor.Nie musimy się martwić,że po otwarciu zapach będzie nam uciekał.
Każdą można otwierać i zamykać tyle razy ile chcemy,dzięki pokryciu klejem górnej warstwy opakowania.


Kosteczka pasuje idealnie do,mojego kominka,już po kilku chwilach od zapalenia podgrzewacza czuć lekki zapach.W miarę rozpuszczania jest coraz bardziej intensywny.


Zapach,który unosi się w moim salonie jest delikatny,nie drażniący.Po około 4 godzinach palenia i zgaszeniu,zapach utrzymywał się w pomieszczeniu jeszcze 3godziny.
Wypróbowałam dotychczas Baby Powder,który przypomina mi moje dzieci,a właściwie zapach jaki towarzyszył im przez całe dzieciństwo,pachnie oliwka Johnsons i pudrem i
Black Cherry soczysty,owocowy aromat wiśni,jeden z moich ulubionych.

Nie miałam okazji stosować wosków YC,ale na pewno któraś z Was stosowała oba produkty.Ciekawi mnie wasze zdanie na temat ich obu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz