Słodki ból porażki-Pasta cukrowa

Udostępnij ten post

Kiedy myślę o depilacji na mojej twarzy widać panikę.Mam naprawdę mocne i ciemne włoski.Stosowałam już wosk (auuu),tradycyjną maszynkę (chwilowy efekt),depilator (większe auuu),krem (brzydki zapaszek) jest jeszcze depilacja laserowa-niestety mój portfel nie zniósł by tego.
Pozostała więc depilacja cukrowa-brzmi słodko.Jest to jedyna metoda depilacji, gdzie włosy usuwa się z mieszków włosowych ciągnąc w kierunku wzrostu włosa. To 100% naturalne połączenie cukru, wody i soku z cytryny.
W internecie,aż roi się od przepisów na  pastę cukrową.Zabrałam się za wyrób domowej pasty.Efekt godny pożałowania.Zużyłam 6 kilo cukru,mnóstwo czasu i nerwów-efekt opłakany.
Nie wiem jak innym się to udaje.Nie poddałam się i zamówiłam gotową pastę cukrową Camsakizi :
 Po zdjęciu opakowania,ukazała się plastikowa baryłka.
Po otwarciu czuć delikatny zapach,a w środku substancja podobna do gęstego miodu.
Instrukcja w języku niemieckim.Dokładne jej tłumaczenie:
Całe opakowanie pasty zanurzyć w pojemniku z wrzącą wodą na ok. 10 minut. Proszę uważać by do środka nie dostała się woda, wtedy pasta może stracić swoje właściwości. Pod wpływem temperatury pasta zmieni swoją konsystencję na płynną. Potrzebną ilość rozgrzanej pasty wylać z pojemnika na płytkę betonową lub marmurową w Państwa kuchni i poczekać jak pasta się schłodzi (ok.5-8 minut). Następnie za pomocą dwóch palców unieść pastę. Proszę rozgniatąć i rozciągać pastę, jak gumę do żucia w dłoniach. Podczas rozgniatania i rozciągania pasta zyskuje swoje właściwości i charakterystyczny żółty kolor. Proszę przykleić rozgniecioną pastę na miejsce na skórze, z którego chcemy pozbyć się zbędnego owłosienia. Następnie proszę złapać pastę dwoma palcami (kciukiem +wskazującym) i zdecydowanym, szybkim ruchem oderwać. Następnie tę samą pastę przykleić na kolejny kawałek skóry. Podczas zabiegu skóra nie może być wilgotna lub tłusta.
Kierując się instrukcją zanurzyłam pastę na 10minut minut,po otwarciu pojemnika pasta zmieniła swoją konsystencje.
Teraz już z górki-pomyślałam.Niestety to nie takie proste,po dłuższym użyciu pasta klei się i do nas i do partii ciała,którą chcemy wydepilować.Nie poddałam się.Wygooglowałam sobie film o depilacji.Link znajdziecie tutaj.
Po kilku próbach nabrałam wprawy.Depilacja jest trochę czasochłonna.Plusem jest to,że usuwa wszystkie włoski te duże i całkiem malutkie.Ból minimalny.Po zabiegu nie ma uczulenia,ani brzydkich krostek czy podrażnień. Ogólnie efekt depilacji utrzymuje się około 8-10 tygodni-długo.
 W ten sposób można depilować każdą część ciała. Szczególnie polecane są miejsca niezwykle delikatne np. pachy czy bikini. Depilacja za pomocą pasty cukrowej umożliwia modelowanie bardzo cienkich linii np. przy depilacji brwi-do takiej wprawy jeszcze nie doszłam.
Polecam tą metodę depilacji.
Po zabiegu pastę chowamy i używamy kiedy zajdzie potrzeba.
Cena gotowej pasty około 10 zł.
Dla tych ,którzy chcą jednak spróbować swoich sił,podaje przepis na domową pastę:
-sok z połowy dużej cytryny
-1,5 szklanki cukru
-0,5 szklanki wody
Do garnka wlej wodę i gdy się zagotuje, dodaj sok z cytryny i cukier. Mieszaj do rozpuszczenia cukru i gotuj na małym ogniu ok. 35-45 minut, co pewien czas mieszając. Gdy mieszanka ma kolor bursztynu, a odrobina wyjęta na łyżeczkę szybko stygnie, pasta jest gotowa. Teraz trzeba przelać ją do chłodnej miski

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/cialo-higiena/pasta-cukrowa-jak-ja-zrobic-przepis-na-paste-cukrowa-robiona-w-domu_41472.html
Do garnka wlej wodę i gdy się zagotuje, dodaj sok z cytryny i cukier. Mieszaj do rozpuszczenia cukru i gotuj na małym ogniu ok. 35-45 minut, co pewien czas mieszając. Gdy mieszanka ma kolor bursztynu, a odrobina wyjęta na łyżeczkę szybko stygnie, pasta jest gotowa. Teraz trzeba przelać ją do chłodnej miski

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/cialo-higiena/pasta-cukrowa-jak-ja-zrobic-przepis-na-paste-cukrowa-robiona-w-domu_41472.html
Do gotującej wody dodajemy cukier i sok z cytryny.Mieszamy do rozpuszczenia cukru i gotujemy około 45 minut.Mieszamy co chwilę.Gdy mieszanka ma kolor bursztynu pasta,a wyjęta na łyżeczkę stygnie  jest gotowa.
Jeśli którejś z Was uda się zrobić pastę cukrową GRATULUJĘ.

 [/FONT]

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz