Noble Health i moje kilogramy

Udostępnij ten post

Właściwie odkąd pamiętam mam problem z dodatkowymi kilogramami.Po pierwszej ciąży przytyłam,aż 30 kilogramów.Zrzuciłam,ale z wielkim trudem,niestety zawsze mam w zanadrzu kilka kilogramów na plusie.Diet cud raczej staram się unikać ,robią  spustoszenie w naszym organizmie i zazwyczaj powodują efekt jo-jo.
Dostając do testów suplement Get Slim Day Time-podeszłam do tego sceptycznie.
Opis producenta:
Get Slim DayTime to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości naturalnych składników gwarantujących efektywne wsparcie w odchudzaniu. Dzięki wyjątkowej kompozycji produkty  Slim Line pomagają zrzucić zbędne kilogramy, pozbyć się „pomarańczowej skórki” oraz dodają mnóstwo energii.
W składzie znajdziemy :
  • Ekstrakt z zielonej kawy oraz ekstrakt z guarany, a dokładnie kofeina w nich zawarta, wpływa na poczucie przypływu energii, zwiększa czujność oraz sprzyja koncentracji.
  • Ekstrakt z zielonej herbaty z EGCG pomaga zwiększyć metabolizm oraz stymuluje spalanie tłuszczu.
  • Chrom przyczynia się do utrzymania właściwego poziomu glukozy we krwi oraz wspomaga prawidłowy metabolizm makroskładników odżywczych.
  • Ekstrakt z guarany zwiększa tempo przemiany materii, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niweluje uczucie głodu.
  • Zawiera naturalny wyciąg z żeń szenia.
  • Zawiera taurynę i L-tyrozynę.    
W opakowaniu znajdziemy 30 saszetek.Według zaleceń należy spożywać dwie saszetki dziennie,rozpuszczając je w szklance wody,opakowanie starcza na 2 tygodnie kuracji.
Do testów otrzymałam jedno opakowanie,po dwóch tygodniach niestety nie byłam w stanie stwierdzić czy suplement działa,więc dokupiłam następne.
Po rozpuszczeniu otrzymujemy napój ,który producent zaleca pić o 11:00 i 15:00.
Ja zastąpiłam nimi moja kawę,a uwierzcie mi piję ich kilka dziennie.
Wiecie,że nie ma cud tabletek ani innych suplementów,które same z siebie uwolnią nas od nadmiaru kilogramów.Swoją kuracje połączyłam z lekką dietą i ćwiczeniami.Nie katowałam się siłownią czy kilometrowymi biegami.
Rozdzieliłam swoje posiłki na pięć ,małych i nisko kalorycznych,rano poświęcałam 30 minut na lekką gimnastyke.
Efektem jest 5 kilogramów mniej,szczuplejsza talia ,lepsze samopoczucie.
Dieta może spowolnić nasz organizm,czujemy się ospałe i znużone,dzięki Get Slim Day Time nie odczujemy tego.Ekstrakt z zielonej kawy i guarany zapewni nam przypływ energii.
A co z efektem jo-jo?
Nie ma go,moje zgubione kilogramy nie wróciły i liczę,że już się nie pojawią.
Jedyne co przeszkadzało mi w suplemencie to smak,nie umiem go określić dokładnie ,czułam algowy posmak-być może wynika to z tego,że wszystkie składniki są naturalne,zapach przyjemny,mi kojarzy się z landrynkami.
Tutaj klik możecie znaleźć informacje o firmie i ich produktach.
Zainteresował mnie jeszcze jeden produkt Double Detox -zawarte w suplemencie naturalne ekstrakty oraz zioła i minerały zapewniają prawidłowe funkcjonowanie układu pokarmowego, korzystnie wpływając na metabolizm i trawienie.Sięgnę po niego.
A wy dziewczyny stosowałyście diety,suplementy,jakie są wasze wrażenia i odczucia na ten temat?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz