Czekoladowe masło do ciała z karite BingoSpa

Udostępnij ten post

Moje pierwsze spotkanie z BingoSpa okazało się porażką.Pisałam o kolagenowym serum do mycia twarzy.Jednak nie spisałam firmy na straty.Zazwyczaj bywa tak,że za każdym razem kupując kilka kosmetyków danej firmy jeden jest wspaniały ,drugi to niewypał.Tak więc zaopatrzyłam się w kilka rzeczy od BingoSpa i dzisiaj czas na moje przemyślenia na temat czekoladowego masła.
Opis producenta:
Czekoladowe masło do ciała BingoSpa  z karite że pielęgnacja Twojej skóry stanie się rozkoszą dla Ciebie, a Twoja skóra odwdzięczy Ci się promiennym blaskiem i jedwabistym dotykiem.
 Ziarno kakaowca - Theobroma cacao - z którego powstaje czekoladowe masło zawiera wiele cennych dla skóry substancji, witamin i antyutleniaczy - sprawia, że skóra jest intensywnie odżywiona, nawilżona i zrelaksowana.
Uwagę przykuwa szklany słoiczek,mi na myśl przyszły konfitury mojej babci :)
Opakowanie zawiera 200 g masła,waga ze słoiczkiem około pół kilograma.
Lubię nietypowe opakowania,a jeśli po zużyciu preparatu mogę przeznaczyć je do czegoś innego tym bardziej się cieszę.
 Jak sama nazwa wskazuje jest to masło czekoladowe.Po otwarciu trzeba mocno się przyłożyć żeby poczuć czekoladę.Bardziej wyczuwalny jest zapach masła karite (shea)- korzenno-drzewno-woskowy.
 Konsystencja masła raczej też nie przypomina,nie jest gęsta i zbita.
Nazwałabym to dobrym balsamem,ale zauważyłam,że inni producenci też nazywają swoje preparaty masłami pomimo,że nie są .
Czas na skład:

Znajdziemy tu wodę ,masło kakowe,parafinę,emolienty,emuglatory,masło shea,konserwanty.
W składzie rewelacji nie ma,w wielu tanich kosmetykach spotkamy identyczny.
Co myślę o masełku.
Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze,nie pozostawia tłustej warstwy.Mam skórę normalna więc nawilża akurat,jednak osoby ze skórą suchą będą zawiedzione.
Jest bardzo wydajny,nie powoduj podrażnień i alergii.Dobry do codziennego stosowania,chociaż niektórym codzienna dawka parafiny może zaszkodzić.Zapach pozostaje z nami przez kilkanaście minut,później zanika.
Za cenę około 32 zł.możemy spokojnie znależć coś co  będzie nam odpowiadać.
Podsumowując :gdyby produkt został nazwany balsamem i miał niższą cenę,kupowałabym go częściej.Plus za świetne opakowanie .
Jestem ciekawa waszego zdania na temat "masła czekoladowego ".



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz