Masło do ciała z olejkiem kokosowym-Palmers.

Udostępnij ten post

Lato nieodzownie kojarzy mi się ze słońcem,ciepłą wodą,plażą,błogim spokojem,czasem,który wolniej płynie,lodami i...zapachami- skoszonej trawy,papierówek ciepłych od słońca,maciejki,pościeli wysuszonej na wietrze,truskawek,arbuzów.
Jeden aromat nieodzownie towarzyszy mi latem -kokos,cudowny,odprężający,z nutą słodkości.
Ciężko zamknąć go w kosmetyku ,oddać go w 100 % tak ,aby każde otwarcie przenosiło nas w krainę wspomnień.

Palmers

Dokonałam tego marka Palmers tworząc masło do ciała z olejkiem kokosowym.
Moje sięga już dna ,ale woń jest tak wciągająca i kusząca,że zagości u mnie niejeden raz.
Będą też ochy i achy nad strukturą.Na pierwszy rzut oka gęste,zbite,czyli takie jak powinno być masło do ciała.Wystarczy jednak,że zanurzymy w nim palce.Konsystencja otula nas jak puchowa kołderka,myślimy tylko o tym,żeby zatopić się jeszcze głębiej.Aksamitnie sunie po naszym ciele,współpracuje,stapia się z nią i wchłania.

nawilzjace maslo

Mistrzostwo!
Przyzwyczajona jestem do dosyć treściwych maseł do ciała i zazwyczaj sięgałam po nie w okresie jesienno -zimowym.Dłużej się wchłaniają.
Latem chcę czuć lekkość,ale nie chcę rezygnować z nawilżenia.Przy tym produkcie mam wszystko w jednym,bogatą konsystencję,szybkość wchłaniania,piękny,ba cudowny zapach i skład ratujący z opresji przesuszoną wiatrem i słońcem skórę.
Organiczny olejek z kokosowy,wielofunkcyjny,cudowny nawilżacz i uelastyczniacz dla naszej skóry.
Olejek monoi zabezpiecza przed szkodliwym działaniem słońca,wiatru i wody,łagodzi podrażnienia.
Olejek ze słodkich migdałów nada naszemu ciału gładkości,a olej z z pestek winogron ukoi wrażliwą i naczynkową skórę.
Witaminę E i żeń-szeń znamy wszystkie.
To nie koniec ,silnie ujędrni i napnie zwiotczałą skórę olejek makadamia,a masło kakaowe uraczy nas pięknym brązowym odcieniem,dzięki zawartemu w sobie naturalnemu bronzerowi.
Na koniec ekstrakt z dzikiej róży bogatej w witaminę C.

witamina e

Już po pierwszym spotkaniu z masłem czuć ,że wszystkie składniki trafiają w gusta naszego ciała.Po wchłonięciu skóra staje się miękka i delikatniejsza.Nie muszę tkwić w nieskończoność w łazience,ot po kąpieli funduję sobie dawkę kokosowej pokusy i wskakuje w piżamę.Nie pozostawi białych nalotów,nie klei się .
Można śmiało masować nim wybrane partie ciała,nie bojąc się o rolowanie czy rozwarstwianie.
Nie zapycha skóry na dekolcie ,co dla mnie jest bardzo ważne,nie martwię się o niespodzianki w postaci krostek na drugi dzień.
Masło mówi nie :
-barwnikom
-siarczanom
-glutenowi
-olejom mineralnym
-ftalanom
-parabenom

 formula Palmers

Opakowanie bardzo wygodne,wyskrobiemy go do końca,a gwarantuję Wam,że tak zrobicie.
Jedyne co mnie martwi to pojemność,125 gram,jak dla mnie za mało,zapach i konsystencja jest tak wciągająca,że ze strachem patrzę jak znika....



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz