Relacja z otwarcia pasażu Helfy-Wrocław

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani,na początek kilka słów o zmianach, jak widzicie szata graficzna bloga nabrała kolorów ,wprowadziłam komentarze z Disqus ,od teraz będziecie mnie mogli o wiele łatwiej znaleźć wpisując w przeglądarce :www.defacto24.pl.
Mam nadzieję,że zmiany przypadną Wam do gustu.
Teraz czas na relację z mojej wizyty  we Wrocławiu .Zostałam na nią zaproszona przez panią Małgorzatę,cudowną ,przemiłą i pełną energii osobę,zaraziła mnie swoją pasją do kosmetyków z Indii,Syrii,Maroka ,Grecji i wielu innych regionów świata.
Założyciele Helfy podróżują po świecie i wybierają dla swoich klientów to co najlepsze.
         

Sklep mieści się przy ulicy Żmigrodzkiej 13,sieć pokochała Wrocław,jest to już czwarty punkt sprzedaży w tym mieście.
Listę pozostałych znajdziecie tutaj.
Podczas wizyty mogłam skorzystać z badania skóry,które potwierdziło ,że moja skóra to mieszaniec z dodatkiem suchości po bokach twarzy.Poziom nawilżenia był na dobry poziomie ,cieszy mnie to ogromnie.
Jednym z przyjemnych momentów był relaksacyjny masaż twarzy olejkiem z białą lilią.

helfy

Pani Maria -artystyczna dusza ,przyozdobiła moje ciało wzorami Mehendi-w kulturze Indii panny młode przed ślubem właśnie tak idą do ołtarza,rysunki henną mają zapewnić im powodzenie w małżeństwie.


Często możecie spotkać się podczas wakacji z ulicznymi tatuażystami proponującymi właśnie taki rodzaj zdobienia,uważajcie Kochani w hennie niewiadomego pochodzenia można znaleźć PPD (phenylenediaminę),składnik ten nadaje ciemny kolor i powoduje alergie,jeśli macie ochotę sięgnijcie po 100% ziołową hennę.


Ekipa z Helfy postarała się o zdrowe przekąski i chłodne napoje,uwierzcie mi były zbawieniem w tym dniu ,prawie 40 stopni w cieniu.


Na zdjęciach możecie zobaczyć całe dostępne dobro.

sklep naturalny


Znajdziecie tu m.in:
Khadi,Song of India,Lass Naturals,Hesh,Lavera,Mohani.Sklep cały czas się rozwija,poszerza asortyment też o nasze marki  (Sylveco,Biolaven,Resibio,Yope,Sadza Soap) i te ze wschodu (Natura Siberica).



Wszystkie możecie odnaleźć na stronie sklepu  .
Miłośnicy zdrowej żywności również znajdą coś siebie.



Kochani powiem wprost,jestem zauroczona całym wystrojem,mnogością produktów i obsługą.
Nie obyło się bez zakupów.Do koszyka wpadło kilka ciekawych produktów.



Dziękuję również za dobranie kompleksowej pielęgnacji dla potrzeb mojej skóry.
Znalazło się tu wszystko czego aktualnie potrzebuję.


Było cudownie ,sklep zyskał stałą klientkę,będę wracać po więcej ,Was również zapraszam.
Jeśli jesteście z okolic Wrocławia lub z samego Wrocławia możecie w tym tygodniu skorzystać z warsztatów,więcej info tutaj .


1 komentarz :