Serum powiększające usta-Lip Push-Up-Eveline

Udostępnij ten post

Jak głosi stare przysłowie "oczy są zwierciadłem duszy",jednak chińska  medycyna zakłada,że nasze cechy fizyczne,które mamy od urodzenia przekładają się nad naszą osobowość,czyli nawet po kształcie ust możemy wiele powiedzieć o człowieku,jego zachowaniu i związkach.I tak np.posiadacze wąskich ust to samotnicy i indywidualiści,posiadacze wyraźnego łuku kupidyna to kreatywne i bystre osoby ,górna warga szersza od dolnej -silna osobowość,dolna wydatniejsza od górnej-nieugiętość.
Ale dzisiejszy post nie będzie o tym.Większość z nas preferuje usta pełne o zdrowym,naturalnym kolorze,wraz z wiekiem  kontur ust staje się niewyraźny a same usta bledsze.Już kiedyś pisałam Wam o produkcie,którego zadaniem było powiększenie ust klik.Dzisiaj słów kilka o serum powiększającym usta od Eveline.

powiekszajace serum

Hyaluron Lip Push-Up to alternatywa dla zabiegu powiększania ust kwasem hialuronowym.
Zastosowano tutaj technologie 5 x Volume Maximizetm ,która natychmiast po aplikacji rozszerza naczynia krwionośne i przyspiesza mikrokrążenie.
Oprócz kwasu hialuronowego znajdziemy tutaj ekstrakt z aloesu,witaminy E i C.
Serum zostało wzbogacone o tint,który barwi usta na lekko różowy kolor.



Opakowanie ze ściętym bokiem podobnie jak przy szminkach,po naciśnięciu wydobywa się zabarwiony na róż żel,trzeba uważać ,przy mocniejszym naduszeniu wypływa go o wiele za dużo.Ma bardzo przyjemny zapach moreli.



Dosłownie w kilka sekund po kontakcie z ustami czuję lekki efekt chłodzenia połączony z mrowieniem,mam podobnie przy użyciu błyszczyka Spicy Lip Gloss od Wibo,uczucie całkiem dla mnie przyjemne.



Po 5 minutach czuć o wiele pulchniejsze usta ,skóra wygładza się i nabiera ładnego koloru,połysk sprawia,że wydają się jeszcze pełniejsze.Dopasowałam ilość nakładanego serum ,na początku za dużo lądowało go na ustach i efekt mnie nie zadowalał,zostawały ślady na kubku czy szklance,teraz jest to bardzo malutka ilość,dzięki temu wchłania się ,a ja mogę sięgnąć po ulubioną pomadkę.Można sięgnąć po pędzelek i nim aplikować serum.

Efekt utrzymuje się przez 2-3godziny .



Serum nawilża na dobrym poziomie ,nie wysusza i nie lepi się jak miód (chyba,że zaszalejemy i nałożymy sowitą ilość).



Efekt po 3 minutach :



Podsumowując :serum działa ,wtedy kiedy po niego sięgamy,nawilża,powiększa ,brakuje mi tutaj większej gamy kolorów,podejrzewam,że większość z nas sięgałaby z miłą chęcią po swój ulubiony kolor w formie tinta,który dodatkowo nadawałby efekt push-up naszym ustom.
Zostanie ze mną na dłużej.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz