Roczek i rozdanie

Udostępnij ten post

Kochani blog kończy dzisiaj roczek.Przez ten okres bardzo zmieniło się moje podejście do kosmetycznych produktów.
Staram się słuchać potrzeb mojej skóry i dobierać dla niej to czego potrzebuje.
Przez ten rok poznałam mnóstwo świetnych osób i blogów.Sama nie wiem jak funkcjonowałam bez tej pasji.
Chciałam Wam serdecznie podziękować ,że jesteście,zaglądacie,komentujecie.
Przygotowałam dla Was mały misz-masz rozdaniowy.


W koszyczku znajdziecie


  1.Szampon z rozmarynem i melisą -Balea
  2.Żel pod prysznic Paradise Beach-ananas i kokos
  3.Maska do włosów zwiększająca objętość-Fructis


4.Mydełko z olejkiem arganowym i mlekiem migdałowym-CD
5.Dezodorant Luxurious Moments -Fa
6.Oliwkowy peeling drobnoziarnisty -Ziaja


7.Krem Skin Perfection-Loreal
8.Tusz Jet Lash-Catrice
8.Żel ze świetlikiem -Floslek
9.Maseczka odmładzająca -Eveline
10.Korektor pod oczy roll-on-Bourjois
11.Korektor do lakieru.
Wszystkie produkty są nowe,nieużywane,w oryginalnych opakowaniach.

Rozdanie trwa od 28.04- 12.05.2015 -dwa tygodnie
Wyniki ogłoszę w ciągu trzech dni od zakończenia.
Zasady proste:
-wyrażamy   chęć udziału
-obserwujemy
-udostęniamy -baner (główne zdjęcie) lub poprzez FB-klik

Wzór:
Biorę udział:
Obserwuje jako :
Udostępniam:link

Zapraszam do zabawy.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz