Sally Hansen-Żelowy manicure bez lampy -Miracle Gel

Udostępnij ten post

Witajcie kochani,przed świętami dotarł do mnie pakiet ekspertki Gelicious.
W zestawie znalazły się dwa kolory oraz bezbarwny Top Coat.


Opis producenta:
Prawdziwy żelowy manicure, który możesz wykonać w domu. 2 proste kroki bez lampy UV. Wybieraj spośród 12 odcieni. To rewolucja w manicure. Tylko od Sally Hansen.
Krok 1
Nałóż 2 warstwy lakieru Miracle Gel
Krok 2
Nałóż 1 warstwę Top Coat Miracle Gel
Naturalne światło zapewni utwardzenie i trwałość!

 Lakier kolorowy i top coat Miracle Gel to system, którego efektem jest trwały i błyszczący manicure.Kluczem są składniki formuły w zbogacone oligomerami. Top coat zawiera ponadto fotoinicjator,
który zespaja się (tworzy siatkę) z oligomerami obecnymi w lakierach, dzięki czemu nie ma potrzeby
wysuszania manicure za pomocą światła LED/UV.
Wystarczy jedynie naturalne światło dzienne. Z upływem czasu warstwa lakieru staje się coraz mocniejsza, co przekłada się na trwałość manicure.

Kolory idealne na lato,piękna mięta i brzoskwinia.
Paznokcie pomalowałam przed świętami,efekt trwałości mnie zaskoczył.Po siedmiu dniach delikatnie starte były tylko końce paznokci,nic nie odpryskiwało się ,ani nie kruszyło.Jestem mile zaskoczona,zazwyczaj lakier utrzymuje się u mnie dwa dni.

Najważniejsze o czym należy pamiętać to to ,aby paznokcie były dokładnie oczyszczone,odtłuszczone a niedoskonałości spiłowane.
Jedyne -ale ...to liczba warstw.Żeby paznokcie wyglądały na idealnie pomalowane musicie użyć przynajmniej trzy warstwy i rozsądnie nakładać ilość lakieru inaczej zaleje obwódki paznokcia.Trzeba być naprawdę wytrwałym i mieć zarezerwowane przynajmniej godzinę.Każda warstwa musi wyschnąć,podobnie z Top Coatem,malujemy i czekamy ,aż wyschnie.
Paznokcie pomalowane na raz:
Z każdym dniem warstwa staje się mocniejsza.Nie ryzykowałam i nie zabrałam się za mycie naczyń po dwóch godzinach od pomalowania,dałam im kilkanaście godzin. 

W ofercie znajdziecie następujące odcienie :
Bez problemów zmyjecie go za pomocą zwykłego zmywacza.
 Końcowy efekt jest świetny.

 Używacie?Czy dopiero nad nimi myślicie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz