Bell ,Light Lip Tint i Permanent Make-up Lip Tint-dwa świetne produkty.

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani.Jak zauważyliście na blogu wiosenne zmiany.Postanowiłam go trochę odświeżyć.Zmieniłam szatę graficzną.Dodałam kilka przydatnych gadżetów.Bardzo dziękuję Ginger G z Opiniuj-kosmetyki za banerek.
Łatwo nie było ,ale jestem z siebie dumna (a co tam -chwalę się ).
Mam nadzieję,że zmiany przypadną Wam do gustu.
Jestem fankom błyszczyków,mam ich mnóstwo i tylko dwie szminki.Trafiłam ostatnio na dwa produkty rodzimej marki Bell,które bardzo polubiłam.


Pierwszy z nich to Subtelny błyszczyk barwiący do ust-Light Lip Tint.


Opis producenta:
Barwi usta subtelnym kolorem, zapewniając im trwały makijaż. Uwydatnia kontur ust, doskonale je wypełnia i podkreśla ich naturalny odcień. Niesamowicie lekka formuła pozostawia na ustach aksamitny efekt czarującego koloru. Efekt jest wielogodzinny, podobny do makijażu permanentnego.
Dostępny w 3 odcieniach.

Opakowanie typowe dla błyszczyków.Bardzo delikatnie podkreśla naturalny kolor ust.Wydają się bardziej wyraziste.Nadładam dwie warstwy i czekam ,aż wyschną.Błyszczyk daje lekko matowe wykończenie.Nie wysusza ust,a jeśli ma się ochotę możemy pociągnąć lekko pomadką ochronną.Efekt utrzymuje się kilka godzin.


Drugim produktem jest trwale barwiący błyszczyk do ust-Permanent Make-up Lip Tint.


Opis producenta:
Formuła kosmetyku typu „long lasting” sprawia, że kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji. Specjalne składniki barwią naskórek ust, co gwarantuje efekt przypominający makijaż permanentny. Wybrany kolor po prostu „wtapia się” w usta po aplikacji, zapewniając długotrwały makijaż. Kosmetyk nie ściera się z ust, dzięki czemu nie pozostawia nieestetycznych śladów np. na szklance czy kieliszku. Innowacyjna, lekka formuła, pozbawiona olejków i wosków, gwarantuje też całkowicie nowy, satynowy efekt. Usta wyglądają niezwykle świeżo, naturalnie i kusząco. Dodatkowym atutem jest specjalnie dopasowany aplikator, który umożliwia precyzyjne rozprowadzenie formuły produktu na ustach.



Mój faworyt.Opakowanie identyczne jak w poprzedniej wersji.Nakładam dwie warstwy.Uwierzcie mi po wyschnięciu nic nie jest w stanie go zniszczyć przez 12 godzin.Doskonale trzyma sie na ustach.Nie barwi kubków,czy filiżanek z których pijemy,nie pozostawia śladów.Jeśli nie jesteście zjadaczkami produktów do ust -będzie Wam towarzyszył przez cały dzień.
Efekt w obu przypadkach bardziej pomadkowy niż błyszczykowy.
Zdjęcie pokazuje kolor po i przed  wychnięciem.

 
Doskonały ,trwały produkt w doskonałej cenie (około 12 zł.)
Dostępne jest sześć odcieni.  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz