Sleek Make Up-Paletka do konturowania

Udostępnij ten post

Od dłuższego czasu szukałam produktu do konturowania.Zdecydowałam się na markę Sleek i malutką paletkę-dosłownie mieści się w dłoni.


Opis producenta:
Paletka do konturowania twarzy: jeden ciemny mat oraz drugi jasny, rozświtlający. Daje naturalny efekt, w zależności od ilości nakładanych warstw, można osiągnąć delikatny, bądź wyrazisty efekt. Opakowany w elegancką kasetką, dodatkowo instrukcja nakładania.
Dostępne w 3 odcieniach (w zależności od karnacji).


Konturowanie twarzy to wspaniały proceder ,dzięki ,któremu nasza twarz może nabrać całkiem nowego wymiaru.Ja co prawda nie jestem profesjonalistka w tym temacie,ale pomału zgłębiam tajniki.
Opakowanie,niewielkie,urocze ,zmieści się w każdej torebce.
Składa się z brązera i rozświetlacza. Po jakimś czasie okazało się,że brązer zniknie szybciej niż rozświetlacz,którego używam naprawdę sporadycznie
i pozostanie po nim puste miejsce.


Konsystencja obu jest nie jest zbita ,nie pylą.Bronzer nadaję się do konturowania,ale też do brązowienia.Jest całkowitym matem.Mam ciemna wersję i muszę uważać ,żeby nie przesadzić.Bardzo dobrze się rozprowadza i blenduje.
Jeśli chodzi o rozświetlacz nie ma żółtych czy marchewkowych odcieni,raczej drobne błyszczące drobinki,nie zbyt przypadł mi do gustu i korzystam z niego rzadko.


Oba produkty utrzymują się na twarzy kilka godzin,później bladną i znikają.Przy konturowaniu generalna zasada brzmi:ciemnym chowamy,jasnym uwidaczniamy.
Zrobiłam Wam kilka szybkich zdjęć :no makeup i po użyciu brązera z paletki. To jak nasza buzia będzie wyglądać na zdjęciach zależy pod jakim kątem będziemy pozować.



Stosujecie kosmetyki do konturowania?Czy uważacie to za zbędny produkt?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz