Essence, All About Matt-puder prasowany Fixing Compact Powder

Udostępnij ten post

Mam cerę mieszaną i bardzo długo szukałam dla niej towarzysza ,który nie dość ,że będzie tani to zadowoli moją twarz.
Do niedawna moim ulubionym był puder ryżowy,teraz wyrósł mu konkurent.


Opis producenta:
Transparentny puder nałożony na podkład matuje skórę i ujednolica makijaż.
 Bez efektu świecenia przez cały dzień. Dopasowuje się do każdego odcienia skóry.


Puder jest w formie kompaktu,bezzapachowy.
Nakładam go za pomocą pędzla,niestety nie dołączono do niego żadnej gąbeczki
Doskonale matuje twarz i pomimo tego ,że jest biały nie wybiela mojej twarzy a jedynie delikatnie rozświetla,dopasowuje się doskonale do koloru cery.


Nakładać możecie go na podkład jak i bezpośrednio na twarz,delikatnie wygładzi.
Nie zapycha porów,utrwali nam makijaż na dłużej.


Puder podkreśla suche strefy i wysusza,więc posiadaczki cery suchej nie polubią się z nim.
Poniżej macie  wygrzebane zdjęcia jak moja cera potrafi się świecić i jak wygląda moja twarz po 8 godzinach z pudrem matującym (widać lekkie świecenie w okolicy czoła) .


Podsumowując za cenę około 12 zł. mam świetny puder,który trzyma w ryzach moją tendencję do błyszczenia :)




 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz