Ava -aktywator młodości, witamina C z acerolą

Udostępnij ten post

Nadchodzi taki moment kiedy  zdajemy sobie sprawę ,że sam  krem to za mało.
Sięgamy więc po koncentrat lub serum czyli produkt ,który będzie działał silniej niż krem a przy tym będzie miał zdecydowanie lżejszą konsystencję. Po 35. roku życia taki produkt  na stałe powinien zagościć w  łazience,chociaż stosować można go w każdym wieku.
Wybrałam aktywator młodości z wit.C i acerolą od Avy.
Opis producenta :
100% ochrony antyoksydacyjnej - skuteczne działanie przeciwstarzeniowe.
Wyjątkowo skuteczny koncentrat ze stabilną postacią witaminy C, wzmocniony ekstraktem z Aceroli (wiśni z Barbados), o szczególnie wysokiej zawartości kwasu askorbinowego stanowi prawdziwą bombę antyoksydacyjną niezastąpioną w terapiach przeciwstarzeniowych.

Dlaczego akurat ten?
Witamina C ogólnie poprawia kondycję i wygląd skóry - sprawia, że staje się bardziej promienna, jednolita, gładka, mniej szorstka, zmarszczki stają się płytsze, a jej struktura bardziej zwarta.Acerola jest silnym antyoksydantem,który nawilża,uelastycznia skórę i przeciwdziała jej starzeniu.Ekstrakt z aceroli ma także właściwości rozjaśniające.
Koncentrat zamknięty jest w szklanej,ciemnej butelce z pipetką-iście apteczny wygląd.
Krótki skład : Aqua, sodium ascorbyl phosphate, glycerin, malpighia glabra extract, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, sodium carbomer. Na cuda zazwyczaj nie liczę ,choć serum jest intensywniejsze od kremu,jest tylko kosmetykiem.
Nasz koncentrat stosuję rano i wieczorem,przed nałożeniem kremu.Jest gęsty,bezbarwny,dla mnie bezapachowy.Po nałożeniu pokrywa twarz lekkim filtrem.Doskonale nadaje sie pod podkład.
Sprawdził się idealnie przy mojej mieszanej cerze.
Po kilkunastu  zastosowaniach czuć mocne nawilżenie,skóra faktycznie jest bardziej promienna i gładsza.
Przypadł mi do gustu,efektu wow może nie ma ,ale ja jestem na tak.
W ofercie znajdziemy także :
-aktywator z kwasem hialuronowym,kolagenem morskim i olejem arganowym.

 Interesuje mnie jeszcze produkt z kolagenem morskim,
który,zawiera 18 aminkwasów potrzebnych do syntezy naturalnego kolagenu w skórze, zapobiega wiotczeniu skóry,  przywraca jej właściwą gęstość i spoistość, spowalnia proces starzenia.
Podzielcie się ze mną swoją opinią o tej serii.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz