Zgrany duet

Udostępnij ten post

Moje cera jest kapryśna.Ileż to razy witała mnie zaskórnikami,albo innymi niedoskonałościami.Przez moje ręce przewinęły się tony kosmetyków zachwalanych przez ekspedientki,znajome,rodzinę...i co ?...i nic.Niektóre kosmetyki uczulały,inne powodowały nadmierne świecenie w strefie T.
Mleczka,toniki,żele,płyny micelearne,mydła z żelu,kremy tonizujące -wszystko jakby nie dla mnie.Gdybym podliczyła wydane pieniądze pewnie kupiłabym złotego rolexa :)

Aż trafiłam na







Bioderma Hydrabio – pielęgnacja skóry wrażliwej i odwodnionej

 

  • Skóra odwodniona, normalna lub mieszana
  • Skóra bardzo odwodniona

Po pierwszym zastosowaniu wiedziałam  IDEALNE dla mnie.Pianka doskonale usuwa makijaż i inne zanieczyszczenia z mojej twarzy .Krem nawilża,tonizuje,idealny pod makijaż.
W końcu mogę spać spokojnie i nie biegać ze strachem w oczach szukając odpowiedniego kosmetyku.

2 komentarze :