Naturalnie naturalne

Udostępnij ten post

Stojąc w drogerii i wpatrując się w półkę z żelami,płynami i mydełkami pod różną postacią potrzebuje mnóstwo czasu na zastanowienie co kupić.Wychodzę z pełną torbą.Osobno dla mnie,męża,córki,najstarszego syna i najmłodszego-po prostu szał.Każdy lubi coś innego.Wiadomo dla młodszych musi być kolorowe i pachnące,dla męża najlepiej trzy w jednym,a ja szukam nowinek.


Mydło borowinowe firmy MK Natural Cosmetics. Pierwsza reakcja moich dzieci bezcenna-mamo,to mydło jest brudne :).Młodsze pokolenia przyzwyczajone do pachnących i kolorowych mydełek .Nie miałam czasu na historię o początkach mydła,więc skwitowałam to kiwnięciem głowy.Ale przejdźmy do naszego mydła.Zapach bardzo fajny,intensywny roślinno-ziemisty,Dobrze się pieni ,a ja czuję ,że moje dłonie są porządnie umyte.W składzie oczywiście borowina -zawarte w borowinie kwasy organiczne i sole nadają jej właściwości przeciwzapalne, ściągające, bakteriostatyczne i bakteriobójcze.Kolor brązowy nadają mydłu naturalne składniki.Mój nastoletni syn używa go do mycia twarzy,ma tendencję do zaskórników i wiadomo-w tym wieku trądziku.Jest zadowolony.
Może czas wrócić do naturalnych mydeł...

3 komentarze :

  1. U mnie w domu brak mydeł, jedyne jakie mam to dr.Reiner odplamiające :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam "kostkowe" mydełka. Te, musi być naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń