Usta Usta

Udostępnij ten post

Nie,nie dzisiaj nie będzie o serialu pod tym tytułem.Będzie o naszych ustach .
Robiąc makijaż ,najwięcej czasu poświęcamy chyba doborze podkładu i wyeksponowaniu rzęs.Póżniej następuje czas na usta,u mnie problematyczny.Jak umalować,żeby nie wyjść na klauna,jaki kolor dobrać,matowa czy błyszcząca, podkreślić kontury,a może nie ?
Czasami myślenie nad pomalowaniem ust zajmuje mi więcej czasu niż pomysł na obiad :)
Chcę aby moje usta były chociaż w połowie podobne do ust Angeliny,niestety ...
W związku z tym szukam kosmetyków delikatnie powiększających.





Pod lupę wzięłam dwa błyszczyki firmy Wibo.Oba w cenie około 8 złotych.
Pierwszy Lip Sensation zawiera kwas hialuronowy.Jego zadaniem jest powiększenie ust do rozmiaru XXL.Po zastosowaniu usta co prawda nie rozrosły się ,aż tak :).Za to dał bardzo ładny efekt na ustach.Nawilżył je i po kilku stosowaniach wygładził.
Drugi produkt Spicy Lip Gloss zawiera w swoim składzie ekstrakt z papryczki chili.Po kilku pierwszych zastosowaniach usta pieką,ekstrakt z chili podrażnia je i dzięki temu faktycznie są bardziej wydatne.Później efekt ten mija.Nie klei ust.Ma śliczny zapach.Nie jest wydajny.
Tak więc,marzenie o ustach XXL nadal nie spełnione,ale na pewno sięgnę jeszcze po oba produkty.

1 komentarz :