Szminka w pisaku

Udostępnij ten post

Dzisiaj następna nowość,która nigdy nie przyszła by mi do głowy .
Szminka w pisaku firmy  NYC.






Trafiłam na nią przypadkowo i pewnie nie wylądowałaby w mojej kosmetyczce
 gdyby nie cena 3,50.Tak moje panie jedynie 3,50 i jak tu się nie skusić :)
Efekt szminki powinien utrzymywać się do 16 godzin,faktem jest ,że szminka tyle nie wytrzymuje,ale jest trwała.
Nie rozmazuje się przy jedzeniu i piciu,jednak jej kolor powoli blednie.
Ma w swoim składzie wit.B5 i jest na bazie wody.
Szminka matowa.Obok są zdjęcia przed i po,troszkę niewyraźne,ale świetność aparatu już minęła.
Ogólnie podkreśla usta i może służyć jako konturówka.Bardzo niska cena.
Minus dla mnie-czuję suchość na ustach,po nałożeniu szminki stosuję błyszczyk.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz