BB Magic Gloss 6 in 1 błyszczyk od Eveline

Udostępnij ten post

Ostatnio pisałam o kremie CC klik,dzisiaj czas na błyszczyk BB.Osobiście jestem fanką wszelakich mazidełek do ust,ciemne i zdecydowane kolory niestety mi nie pasują,za to doskonale sprawdzają się wszelakie błyszczyki.
Lubię delikatne kolory,zabarwione różem.
Mam swoich ulubieńców i wracam do nich za każdym razem,produkt od Eveline kupiłam z ciekawości.


Opis producenta:

Innowacyjne połączenie produktu do pielęgnacji i makijażu ust. Błyszczyk BB Magic Gloss zapewnia ustom maksymalne nawilżenie i sprawia, że nabierają one magicznego blasku.
Odżywcza formuła bogata w unikalne składniki aktywne chroni usta przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. 
Kompleks witamin C i E połączony z siłą olejków mineralnych intensywnie wygładza i regeneruje. .






Błyszczyk BB to 1 produkt i 6 korzyści:
- kolor
- blask
- wygładzenie
- nawilżenie
- odżywienie
- ochrona




Opakowanie typowe dla błyszczyków.Aplikator jest bardzo mały i płaski.
Wybrałam kolor perłowo-różowy.
Zapach i konsystencja jak dla mnie dobra.
Bardzo dobrze się go rozprowadza,kryje po kilku pociągnięciach.Dodaje ustom blasku i lekko je powiększa,ale nie na zasadzie szczypania lub pieczenia,robi to optycznie.
Nawilża średnio.Jeśli zejdzie nam już kolor bazowy,czyli u mnie lekki róż,usta nadal pozostają błyszczące,jak przy pociągnięciu bezbarwnym błyszczykiem.


Łącze ją od czasu do czasu z innymi błyszczykami o bardziej żywych kolorach,dobrze z nimi współpracuje.
Jedyny minus to mega lepienie.
Podsumowując za tą cene jestem zadowolona i sięgnę po inne odcienie.
Na Instagramie możecie zobaczyć jak kolor prezentuje się przy mojej karnacji.
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz