Szczotka MAM Soft Brush

Udostępnij ten post

Jako mamy wiecie pewnie,że czyszczenie butelek po mleku,sokach czy herbatkach to zadanie niełatwe.To samo dotyczy smoczków.Dzisiaj mam dla was miękką szczotką firmy MAM.
Opis producenta:
Innowacyjne, niezwykle miękkie włosie elastycznie dopasowuje się do każdego kształtu butelki. Miękka szczotka o powierzchni ze strukturą służy co czyszczenia smoczka od wewnątrz.

Pamiętam czasy kiedy w użyciu były całkiem inne szczotki,a czyszczenie nimi wymagało wprawy.
Czasy mamy jednak inne i każdy stara się ułatwić życie jak może.Szczotka firmy MAM jest bardzo miękka i giętka.

Doskonale dopasowuje się do ręki i butelki,nie rysuje czyszczonej powierzchni.
Końcówka dopasowana jest również do czyszczenia smoczków.
Szczotką możemy spokojnie umyć talerzyki,kubki lub bidony do picia.
Po skończonej pracy szczotkę można odwiesić.
Teraz należy się nam chwila odpoczynku i łyk kawy.
Szczotkę znajdziecie w sklepie MAM BABY.Jako fani na FB dostaniecie zniżkę na zakupy.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz