Ampułki z czarnym kawiorem +mezoterapia bezigłowa w domu

Udostępnij ten post

Nie wiem czy pamietacie,ale w zeszłym miesiącu miałam urodziny i jako prezent w moje ręce trafił kombajn kosmetyczny.Poczytać o nim możecie tutaj.
Szukałam preparatu do mezoterapii bezigłowej,musiał być rzadki,dosłownie jak woda.Trafiłam na ampułki z kawiorem firmy Avon.Nie stosowałam kosmetyków tej firmy chyba od lat osmiu.Jakoś nie czuję do nich mięty :)
Opis producenta:
Ampułki sprawiają, że skóra jest miękka i nawilżona, pomagają redukować widoczność zmarszczek i szybko się wchłaniają.
Zawierają kawior oraz witaminy A, C, E, beta-karoten, kolagen i elastynę. Zostały przebadane klinicznie i dermatologicznie.
Jak używać: 1 ampułkę dziennie. Nałóż połowę zawartości ampułki rano i drugą połowę na noc. Nakładaj na skórę przed jej nawilżaniem.
Zapach ampułek bardzo intensywny,ale nie drażniący.Są naprawdę rzadkie,ale to akurat plus.Nie stosowałam ich w takiej ilości jak podaje producent.Dzieliłam ampułke na trzy i używałam razem z moim kombajnem dwa razy w tygodniu.
W opakowaniu znajdziemy cztery ampułki po 2 ml. kazda.W ciągu miesiaca zużyłam dwie sztuki.
Czytałam wiele recenzji na ich temat,większość nie zauważyła rzadnych zmian.U mnie jest inaczej.Po każdym zabiegu skóra jest bardziej napięta.Wchłaniają się doskonale.Cera zrobiła się gładsza i bardziej rozświetlona.
O zabiegu mezoterapii bezigłowej możecie poczytać tutaj.
Poniżej macie filmik,jak działa to urządzenie z kroplą ampułki.Powłoka pozostaje zimna,a kropelka wrze.Jakość filmu nie najlepsza...wybaczcie.

Dzisiaj zaszalałam i to już drugi post.Mój mąż ma jutro urodziny,więc od rana działam w kuchni.Weekend zapowiada się imprezowo,więc nie dam rady skleić nic na blogu.Czekam na składniki do mojego serum,jak je zrobić w domu  dowiecie się w przyszłym tygodniu.Zapraszam do lektury.Miłego weekendu :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz