Algi morskie-zieleniałam i brzydko pachniałam

Udostępnij ten post

Moda na kosmetyki naturalne trwa.Możemy zrobić same krem,serum,pomadke,błyszczyk,cienie do powiek,puder.W przyszłym tygodniu pokaże wam jak zrobić serum.Dzisiaj post o algach i ich zastosowaniu.
W składzie tego preparatu znajdziemy
- algi brunatne:organizmy te zawierają pełną gamę składników odżywczych, soli mineralnych i witamin. Algi brunatne dostarczają makro i mikroelementy (m.in. wapń, magnez, sód, potas, siarka, fosfor, jod, miedź, cynk, selen), polisacharydy, tłuszcze (wraz z niezbędnymi nienasyconymi kwasami tłuszczowymi NNKT), witaminę C, E, K, witaminy z grupy B, prowitaminę A.
-spirulinę:zawiera  wiele witamin w wysokim stężeniu np. A, B, B1, B2, D, E i K. Jest bogata w łatwo przyswajalne żelazo, potas, selen, fluor.
Właściwości alg:
-intensywnie nawilża wysuszoną i zmęczoną skórę całego ciała, powodując zadziwiające efekty już po pierwszym zastosowaniu
-odżywia i ujędrnia
-poprawia wygląd i koloryt skóry
-likwiduje trądzik oraz zmiany skórne spowodowane trądzikiem
-likwiduje niepożądane wypryski przebarwienia oraz zaczerwienienia
-przynosi ukojenie popękanej i łuszczącej się skórze
-wspomaga likwidację cellulitis
Jak widzicie lista jest bardzo długa.
Proszek algowy możecie mieszać z różnymi żelami,mydłami,wodą niegazowaną,jogurtem,kefirem,mlekiem w proszku.
Moją maseczkę połączyłam z płynem micelarnym.
Ilość i konsystencję zrobiłam na oko.Po wymieszaniu otrzymałam takie oto cudo:
Maseczke nałożyłam na twarz.Po 10 minutach spłukałam letnią wodą.Cera po taki zabiegu stała sie gładka i promienna.Nie wystąpiły u mnie żadne uczulenia.
Musicie nastawić się na to ,że algi śmierdzą ,nic nie jest w stanie pokonać tego zapachu.Błotny zapaszek unosił się w łazience jeszcze jakiś czas.
Można je stosowac jako peeling,okłady na cellulit, do kąpieli w wannie.
Jeśli zapach nie będzie Wam dokuczał szczerze polecam.Można również spróbowac dodać kilka kropel olejku eterycznego do naszej mikstury.
Cena 10 zł. za 20 gram.
Opakowanie starczy na 5 maseczek,2 okłady na cellulit,10 peelingów.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz