MAM Baby

Udostępnij ten post

Tak jak pisałam wam wcześniej na blogu pojawi się Martyna.Będzie testerką kilku produktów firmy MAM.Zapewniam was,że pomimo swojego wieku zna się na produktach tej firmy lepiej niż ktokolwiek.
Firma MAM rozpoczęła się od pomysłu w 1976 roku  Petera Rohriga, który zestawił ciekawy design z optymalną funkcjonalnością i medyczną wiedzą. Wraz z zespołem naukowców, pediatrów oraz projektantów, austriacki inżynier plastyczny wykreował pierwszy smoczek MAM. Wyznaczył tym samym nowe standardy w dziedzinie wzornictwa i funkcjonalności produktów dziecięcych.

Obecnie około 40 milionów produktów MAM jest sprzedawanych w ponad 30 krajach, na wszystkich kontynentach świata. MAM posiada 8 filii w Europie, USA i Ameryce Południowej, a także jest liderem rynkowym w dziedzinie smoczków dziecięcych w USA i wielu krajach europejskich.
Wszystkie produkty mam są wolne od Bisfenolu A (BPA) – związku chemicznego, który może mieć szkodliwy wpływ na zdrowie Twojego dziecka. BPA może wywoływać wady wrodzone, nadpobudliwość, obniżenie płodności, otyłość, zwiększone ryzyko wystąpienia chorób nowotworowych.
Martynka przetestuje dla Was ten oto zestaw:
Nasza testerka skończyła cztery miesiące,już niebawem pierwszy test.
Zapraszamy :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz