Fluid regeneracyjny 3 w 1-Syoss

Udostępnij ten post

Dawno nie pisałam o produktach do włosów,oj dawno.Zaniedbałam tą sferę i dzisiaj to nadrobimy.
Syoss marka kosmetyków firmy Henkel do pielęgnacji włosów, została stworzona przy udziale profesjonalnych fryzjerów i stylistów.
Firmę Henkel znacie na pewno,produkuje nie tylko kosmetyki np.Fa,Schauma,Palette,ale też środki czyszczące i piorącenp.Pur,Somat Gold,Persil.
Lubię zmieniać kolor włosów średnio co 2-3 miesiące,aktualnie ma kasztanowe.Wybrałam więc fluid regeneracyjny.

Opis producenta:
Precyzyjnie regeneruje uszkodzenia oraz intensywnie odbudowuje strukturę włosa. Trzy sposoby aplikacji zapewniają intensywność regeneracji.
Sekretny sposób fryzjerów - zastosowanie przed myciem: wmasuj we włosy przed myciem dla intensywnej regeneracji i 0% obciążenia.
Rytuał stosowania po myciu: wmasuj we włosy po myciu dla intensywnej regeneracji i mniejszego rozdwajania się końcówek włosów aż do 95%.
Aplikacja w nocy: pozostaw na noc dla głębokiej odbudowy największych uszkodzeń.

Buteleczka jest naprawdę niewielka i mieści się w dłoni,w środku znajdziemy jednak 200 ml produktu.Bardzo wygodna forma aplikacji-dozownik z pompką.Zapach jest naprawdę przyjemny i intensywny.Konsystencja gęsta.Producent proponuje trzy rodzaje użycia
-przed myciem włosów,osobiście nie przypadła mi ta forma
-po umyciu,stosuję zazwyczaj
-pozostawienie na całą noc,przespałam się kilka razy z fluidem i rano niestety trzeba go spłukać,inaczej włosy robią się ciężkie.


Dzięki fluidowi moje włosy nie elektryzują się,nie puszą,nie plączą.
Są faktycznie gładsze ,miękkie i bardziej błyszczące.Jeśli chodzi o zmniejszenie się rozdwajania końcówek,aż do 95%,nie liczcie na to.Zniszczone końcówki nadają się tylko do obcięcia.
Cena 20 zł.za 200 ml.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz