Balansujący tonik do twarzy - Dr.Konopka‘s

Udostępnij ten post

Kochani kilka miesięcy temu zachwycałam się nową marką i cudownym szamponem regenerującym,jeśli przeoczyłyście wpis zapraszam tutaj .
Cieszę się,że sukcesywnie poszerza się ich asortyment,uzupełniając zapasy w zeszłym miesiącu dorzuciłam do listy tonik balansujący,przebierałam nóżkami z niecierpliwością i kiedy zamówienie doszło poszedł na pierwszy ogień.
Nie będę czekać do końca posta,żeby oznajmić Wam:
Tadam-jest świetny!

tonizowanie skory

Prawie wszystkie produkty tej marki ,co ja piszę wszystkie, nie zawierają szkodliwych związków chemicznych w postaci silikonów,mineralnych olei,parabenów,98% składników pochodzenia roślinnego,czysto vegańskie.
Tonik przeznaczony jest cerom normalnym i tłustym,jestem jednak zdania,że cery normalne mogą czuć dyskomfort w postaci lekkiego ściągnięcia skóry,dlatego cery mieszane i tłuścioszki to coś dla Was!

kosmetyki naturane,cera tlusta,mieszana cera

Buteleczka ciemna,duży plusik,niektóre składniki powinny unikać światła dziennego,nie musimy chować go w czeluściach łazienki,może stać na widoku.
Zamknięcie typu klik,dozuje się bezproblemowo na wacik.Tonik pełni funkcje tonujące,przywraca równowagę pH,przygotowuje skórę o przyjęci kremów i serum.
Zapach był dla mnie zaskoczeniem,tak pachną ziołowe szampony do włosów,
Ma tendencję do lekkiego pienienia się  przy dłuższym przecieraniu skóry,dlaczego?
Zaraz się dowiecie.Najpierw skład:

Aqua, Melilotus  Albus Flower/Leaf/Stem Extract*, Secal Cereale Seed Extract*, Amaranthus Spinosus Seed  Oil*, Cedrus Atlan.ca Wood Oil*, Linum Usita.ssimum Seed Oil*, Ribes Nigrum Leaf Water*, Chamomilla Recu.ta Flower Water*, Anthemis Nobilis Flower Extract*, Rubus Idaeus Fruit Extract*, Rubus Idaeus Seed Oil*, Camellia Oleifera Seed Oil*, Rosa Canina Fruit Oil*, Rosa Canina Fruit Extract*, Caprylyl/Capryl Wheat Bran/Straw Glycosides, Fusel Wheat Bran/Straw Glycosides, Polyglyceryl--‐5 Oleate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Caprylate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Dehydroace.c Acid, Lavandula Angus.folia Oil*, Parfum, Citric Acid, Limonene, Linalool, Citral
Melilotus  Albus Flower/Leaf/Stem Extract*-nostrzyk biały,działa na skórę oczyszczająco,przeciwzapalnie,odświeżajaco.
 Secal Cereale Seed Extract*-pod tą tajemniczą nazwą kryje się nic innego jak żyto,poprawia sprężystość i jędrność skóry.
 Amaranthus Spinosus Seed  Oil*-olej z amarantusa,pielęgnuje cerę trądzikową,nawilża,łagodzi podrażnienia.
Cedrus Atlan.ca Wood Oil-cedr atlaski,normalizuje funkcjonowanie gruczołów łojowych,zwęża pory skóry.
 Ribes Nigrum Leaf Water*-hydrolat z czarnej porzeczki,opóźnia proces starzenia,oczyszcza skórę.
Chamomilla Recu.ta Flower Water-hydrolat z rumianku,zmiękcza skórę,łagodzi obrzęki,poprawia koloryt.
Anthemis Nobilis Flower Extract-ekstrakt z rumianku.
 Rubus Idaeus Fruit Extract-ekstrakt z czerwonych malin,redukuje zaskórniki i niedoskonałości.
Rubus Idaeus Seed Oil-olejek z czerwonych malin.
Rosa Canina Fruit Oil-olejek z dzikiej róży,zapobiega zmianom trądzikowym i łojotokowym.
Rosa Canina Fruit Extract,ekstrakt z dzikiej róży.
Lavandula Angus.folia Oil-olejek lawendowy,środek ścigający i hamujacy nadmierne wydzielanie potu.

dr.konopka,toner balansujacy

Tak naprawdę ciężko mi przedstawić Wam wszystkie właściwości tych roślin,przytoczyłam ich najważniejsze funkcje.
Jak zauważyliście w składzie odnajdziemy oprócz ekstraktów również olejki,jednak tonik nie zawiera w sobie ani grama tłustości.
Zastanawiacie się co z tym lekkim pienieniem?
Toniki silniejsze,zawierające specjalistyczne składniki wnikają głębiej w skórę,znacie pianki czy tak ostatnio popularne bąbelkujące maseczki?Wnikają w pory skóry,usuwając nagromadzony brud i sebum intensywniej,skóra piszczy z radości i z pewnością Wam podziękuje.
Jestem niemal pewna nie zauważyły byście tego podczas używania gdybym o tym nie napisała.

cera tlusta,tonik,oczyszczanie

Drugi produkt tej marki utwierdza mnie w przekonaniu, że za naturalny,dobry kosmetyk nie musimy płacić jak za złoto.
Nasz doktor stoczy zwycięską bitwę z nadmiarem łoju,zaskórnikami,oczyści cerę bez uszczerbku dla niej,nawilżając i łagodząc podrażnienia.
Cena około 12 zł. za 200 ml.
Dajcie znać czy gościł już u Was Dr.Konopka‘s?Ja mam już następny produkt na oku.

2 komentarze :

  1. Mam żel pod prysznic w zapasach. Bardzo kusisz tym tonikiem, chętnie go wypróbuję jeśli uda mi się go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajka na razie mam żel pod prysznic, ale śledzę nowości. Postanowiłam wstrzymać się z zakupami do końca roku i zużyć zapasy, ale sama sobie nie wierzę ��

    OdpowiedzUsuń