Klairs Creamy & Natural Fit Concealer-korektor.

Udostępnij ten post

Nadszedł dzień,w którym dane mi było odkryć korektor zaspokajający wszystkie potrzeby mojej cery,wierzcie mi nie jest idealna,ma przebarwienia,rozszerzone pory,jeśli dołożymy do tego jej wiek -37 lat mamy nie lada orzech do zgryzienia.Większość tego typu kosmetyków ,które miałam okazję używać powodowała ,że po nałożeniu miałam ochotę schować głowę pod poduszkę.Jedne nie stapiały się ze skórą tworząc efekt maski w miejscu nałożenia,kolorystycznie pochodziły z innej planety,co niektóre podkreślały każdą,nawet najmniejszą zmarszczkę,wciskały się w pory jeszcze bardziej je uwidaczniając.

korektor klairs

Kiedy pierwszy raz korektor Klairs spotkał się z moją cerą ,otworzyłam oczy ze zdumienia,nie przecierałam ich co prawda,ale na buzi zagościł uśmiech i jest ze mną nawet teraz kiedy dzielę się z Wami opinią o nim.
Firma Klairs istnieje od 2009 roku,tworzy naturalne,skuteczne i delikatne kosmetyki  dla naszej skóry.Mówi nie testom na zwierzętach.
Opakowanie ma formułę podobną do błyszczyków,nie musimy martwić się ,że podczas nabierania przeniesiemy palcami bakterie do środka,dzięki temu kosmetyk pozostaje dłużej świeży.
Aplikator zakończony gąbeczką ze ściętym skosem.Produktu wydobywa się akurat tyle,żeby pokryć na raz wszystkie problematyczne miejsca na twarzy.

azjatyckie kosmetyki

Zapach lekko pudrowy.
Kolor ,który widzicie na zdjęciu to Natural Shade,jest tak dopasowany do odcienia skóry,że stapia się z nią, puf jak czapka niewidka maskując to czego nie chcemy.
Ukrywa pory,wypryski,zaczerwienienia.
Nakładam go i czekam 15 sekund.Dlaczego?Dlatego,żeby nabrał temperatury naszej skóry,dzięki temu dopasuje się idealnie stapiając z nią.
Korektor wklepuję bardzo delikatnie (podobnie jak przy kremach pod oczy),nie rozcieram,możecie użyć mini gąbeczki,wszystko zależy od Was,obie formy się sprawdzają.

cera mieszana korektor

Przetestowałam go na czystej skórze,pod krem BB i na krem BB (tak,tak wiem,nie nakładamy tak korektora),ale sprawdził się w każdej wersji.
Od długiego czasu preferuję właśnie bebiki zamiast typowych podkładów,cera jest mniej obciążona i wygląda naturalnie,takie makeup-no makeup.Jak wiecie nie są one na tyle kryjące i przebarwienia są widoczne.
Mogłabym pisać Wam o działaniu,chcę żebyście same zobaczyły to na zdjęciach-są naturalne,bez żadnych filtrów.
Na pierwszym widzicie moją twarz saute,zwróćcie uwagę na przebarwienia w okolicach nosa,przy zewnętrznej stronie pod oczami i nad górną wargą.
Na drugim korektor nałożony w strefie T uwzględniając górną wargę i okolice oczu widzicie różnicę na brodzie?Tam go nie nakładałam.
Na ostatnim zdjęciu mam już na twarzy krem BB.

korektor na przebarwienia

Co mogę więcej napisać...Jestem szczęśliwa,że jest ze mną.Mogę ukryć przebarwienia,nie podkreśla zmarszczek wokół oczu i ust,nie powoduje zwiększenia widoczności porów,co przy cerze mieszanej jest nie lada zadaniem.Nie zapycha,nie podrażnia.

dear klairs pory

W składzie znajdziemy :
-tlenek żelaza-jego zaletą jest blokowanie promieniowania UV,ma właściwości wybielające,jako minerał dodawany jest do kosmetyków mineralnych.
-ekstrakt z Centella asiatica-wąkrotki azjatyckiej posiadającej działanie przeciwzapalne,wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych,zmniejsza przebarwienia.
-pieprz metystynowy-działa relaksująco na skórę.
-ekstrakt z lnu-działa przeciwzapalnie i łagodząco.
-ekstrakt z hibuskusa-zawiera dużą dawkę wit.C,najlepszy przeciwutleniacz w pochodzenia naturalnego.
-sok z aloesu-chyba nikomu nie muszę już go przedstawiać
-korzeń łopianu-nawilża ,zapobiega zmarszczkom,niweluje już powstałe.
-juta kolorowa-oczyszcza pory
Do tej pory nie mogę nadziwić się składowi,tyle dobra zamkniętego w kosmetyku.
Polecany jest dla każdego typu cery,również wrażliwej.
Jeśli do tej pory nie trafiłyście na korektor łączący w sobie naturalność,działanie i efekty wypróbujcie.
Dostępny w sklepie KM Cosmetics,aktualnie w promocji.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz