Drugie Urodziny i Kosmetyczny Koszyczek dla Was.

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani.Jestem niezmiernie szczęśliwa ,że mogę ogłosić blogowe urodziny-De Facto kończy w tym miesiącu dwa latka.
Przez ten czas zmieniał się ,dorastał .Dzięki niemu poznałam mnóstwo wspaniałych i ciepłych osób.Pisanie daje mi mnóstwo radości,a  Wy czyli czytelnicy jesteście moją podporą.Dzięki Wam blog istnieje i rozwija się z każdym postem.


Dlatego chciałabym Wam podziękować za wizyty,komentarze,ciepłe słowa i za to,że po prostu jesteście ze mną-DZIĘKUJĘ!.
Bez prezentów nie wyobrażam sobie urodzin.Dlatego przygotowałam Kosmetyczny Koszyczek,znajdziecie w nim produkty ,które mam nadzieje sprawią mnóstwo frajdy i wywołają uśmiech na Waszej twarzy.

Wszystkie produkty są nowe,nieużywane,z datą ważności.


                                   
                                                 Przed udziałem zapoznajcie się z regulaminem:

1.Zabawa jest organizowana na blogu De Facto.
2.Organizatorem  jestem ja.
3.Kosmetyczny Koszyczek zawiera:
-Odżywczy krem-olejek Loreal
-Maskę regenerującą LomiLomi
-Żel do pielęgnacji skórek Ingrid
-Long Lasting-długotrwały lakier La Luxe Paris
-Nawilżający olejek kokosowy Silcare
-Żel pod prysznic Balea
-Peeling do ciała Farmona
-Paleta cieni do brwi My Secret
-Puder z jedwabiem Cosmepick
-Podkład rozświetlający Cosmepick
-Błyszczyk do ust Cosmepick
-Perfumy Livioon
4.Zabawa trwa od dziś 25.04-09.05.2016,czyli dwa tygodnie.
5.Spośród wszystkich osób z pomocą maszyny losującej wybiorę jedna osobę do której trafi nagroda.
6.Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia.
7.Warunki konieczne do wzięcia udziału :
-bycie publicznym obserwatorem bloga De Facto (widżet po prawej stronie bloga)
-w komentarzu wyrazić chęć zabawy
-udostępnić informacje o zabawie +1 losik
-zostawić swój adres e-mail
8.Nagrodę wysyłam w ciągu 5 dni od otrzymania adresu od  zwycięzcy,tylko na terenie Polski.
                                 
                                                                   Wzór zgłoszenia:

     Obserwuję blog De Facto jako :....(nick)
     Wyrażam chęć udziału w zabawie:....
     Udostępniam banerek (-1 losik): .....(link)
     Adres e-mail: ........


Kochani zapraszam do zabawy !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz