Sensilis, Correctionist Age Reversing Intensive Serum

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani,ostatnio trochę mnie mniej.Wszystkiemu winna jest jesień...tak,tak na malowniczej wsi życie toczy się innym trybem i okres jesienny to sporo pracy w ogrodzie,każdy krzaczek,roślinka,cebulka musi być przycięta,przekopana i odpowiednio zabezpieczona przed zimą.
Dzień staje się krótszy ,a pracy przybywa.Przejdźmy jednak do dzisiejszego posta.
Jak wiecie mam słabość do wszelkiego rodzaju serum,wiekowa już jestem ;)
Dzisiaj o produkcie ,na którego dawno miałam chętkę.




Opis produktu:
Age Reverse Complex – wyjątkowy kompleks regenerujący o dużej sile, koryguje widoczne oznaki upływu czasu walcząc skutecznie ze zmarszczkami, zmarszczkami mimicznymi, wzmacniając napięcie oraz elastyczność skóry. Intensywne serum regenerujące Correctionist to maksymalna korekcja, maksymalna kosmetyczność i maksymalna skuteczność.



Badanie Syn-Ake potwierdziło natychmiastową redukcję zmarszczek, trwającą ok. 6 godzin. Natomiast po 28 dniach odnotowano zmniejszenie zmarszczek o 50%. 

 Zalecane dla osób, które chcą zmniejszyć widoczne oznaki wieku takie jak zmarszczki , zmarszczki mimiczne, utrata napięcia i elastyczności.




Przeznaczony do wszystkich typów skóry.
Składniki aktywne:
-Age Reverse-Complex,
- ekstrakt z drzewa Manikara,
- retinol,
 -peptydy,
 -witamina E,
 -collaxyl, 
-Syn-Ake (efekt Botox-like)

Serum zostało opracowane w oparciu o peptyd znajdujący się w jadzie węża. Substancja ta rozluźnia mięśnie skórne, wygładzając zmarszczki i zmniejszając ich głębokość.



Kosmetyk zamknięty w opakowaniu z pompką,która idealnie dozuje odpowiednią ilość,nie zacina się ,nie zapycha.Bardzo minimalistyczna szata graficzna,ale takie lubię.Nie krzyczą napisami i zapewnieniami .
Troszkę ubolewam nad tym,że nie mam kontroli nad jego zużyciem i mogę jedynie czekać na sądny dzień,w którym się skończy.
Serum ma gęstą konsystencję i pachnie jak dla mnie klejem biurowym,ale tutaj bez obrazy ,zapach nie jest drażniący po prostu tak mi się kojarzy .
Jest mega wydajne,naprawdę niewielka ilość wystarcza na pokrycie twarzy i dekoltu.Wchłania się po kilku sekundach.
Stosuje go rano i wieczorem od 6 tygodniu i widzę poprawę.
Skóra  jest zdecydowanie bardziej elastyczna i jędrniejsza.Najbardziej martwiły mnie zmarszczki mimiczne na moim czole,zazwyczaj moja twarz bardzo żywo bierze udział w każdego rodzaju dyskusjach .Po kilkunastu użyciach nie znikły,ale zrobiły się wyraźnie mniejsze,jakby wypełnione.
Poprawił się także owal mojej twarzy i o dziwo mój podbródek.Skóra w tych miejscach jest bardziej napięta.
Produkt uspokoił moją mieszana cerę ,pojawia się mniej wyprysków a i pory wyraźnie się zmniejszyły,nie uczulił.
Serum nie zapycha i idealnie nadaje się pod makijaż.
Moja buzia jest z niego zadowolona i jeśli uda mi się jeszcze raz trafić na promocje chętnie z niej skorzystam.
Jak wasza jesienna pielęgnacja,stosujecie serum ?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz