Peeling z olejami nawilzajacymi - Mydła Manufaktura

Udostępnij ten post

Kochani jakiś czas temu odwiedziłam przejazdem Ciechocinek.Oglądając straganiki,moja uwagę przykuł kramik z ręcznie robionymi produktami.Oprócz tradycyjnych soli do kąpieli stóp wybrałam peeling solny o dumnie brzmiącej nazwie CO CO Mademoiselle.




Peeling zamknięty w plastikowym słoiczku,prosta szata graficzna.
Skład :


Znajdziemy tutaj m.in.:
- oczywiście sól
-olej sojowy bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe,poprawia stan bariery naskórkowej.
-olej słonecznikowy wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, zmiękcza naskórek i regeneruje. Wykazuje działanie antyoksydacyjne i przeciwzapalne.


Peeling jest kosmetykiem dwufazowym,po dokładnym wymieszaniu ( ja robię to patyczkiem do lodów ) otrzymujemy bardzo mocny zdzierak.Jest  podobny do peelingu  dłoni marki Synesis.
Można go stosować na dłonie ,stopy i całe ciało.
Doskonale oczyszcza skórę.


Kryształki soli bardzo dobrze peelingują naszą skórę,złuszczajac martwy naskórek nie robiąc jej przy tym nic złego.
Od razu czujemy efekt : aksamitna i elastyczna skóra,po spłukania pozostawia delikatna warstwę,otula nas .Dzięki temu nie musimy stosować balsamów czy mleczek.Warstwa nie jest tłusta.
Zapach ? Pachnie  Coco Mademoiselle,mocno ,intensywnie,ale nie drażniąco.
Przebijają nuty pomarańczy,bergamoty,róży.Pozostają z nami naprawdę baaaardzo długo, ciało pachnie jeszcze rano.


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona .
Przywiozłam także sole do kąpieli stóp i tutaj również zapach jest piękny,naturalny,rozchodzi się w całym pomieszczeniu ,stopy po takiej kąpieli rozluźnione i delikatne.


Z tego co udało mi się wyczytać po powrocie firma zajmuje się produkcją kosmetyków naturalnych,ręcznie wyrabianych ,takich jak : mydła glicerynowe,kule,żele,sole,peelingi,masła do ciała,śmietanki do kąpieli,olejki do masażu.Cena na koniec -20 zł.Prawda,że miła ?





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz