Lirene Dermoprogram, Last Minute Body BB, Fluid - balsam do ciała

Udostępnij ten post


Zastanawiałam się jak "podrasować" moje nogi.Nie są idealne,mam tendencję do pękających naczynek i wkładając krótsze spódniczki czy szorty wygląda to nieestetycznie,nie chcąc rezygnować z wersji mini latem wahałam się między rajstopami w sprayu a koloryzującym balsamem
.Wybór padł na fluid BB od Lirene.






Opis produktu :
Fluid-Balsam Body BB dla ciemnej karnacji zawiera specjalnie dobraną kompozycję rozświetlających pigmentów, które powodują natychmiastowy efekt subtelnej opalenizny, sprawiając, że skóra promienieje i kusi złocistymi refleksami. Balsam jest wyjątkowo przyjemny w użyciu, bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.









Balsam-fluid do ciała :
  • Nadaje piękny kolor opalonej skóry
  • Nawilża
  • Regeneruje
  • Ujędrnia
  • Rozświetla                                      

Opakowanie zawiera 200 ml produktu.Jest bardzo gęsty ,na pierwszy rzut oka widać ceglaste barwy.Zapach dla mnie przyjemny,cukierkowy ,po aplikacji utrzymuje się prawie do zmycia.Nie jest mu straszny pot,ale jeśli trafimy na ulewę musicie liczyć się z tym,że fluid po prostu spłynie z nas z kroplami deszczu.


Fluid nie jest samoopalaczem ,rozprowadza się dobrze ,dosyć długo zasycha,najlepiej w tym czasie nie nakładać jasnych ubrań ( odczekać kilkanaście minut ) .Aplikuję tylko jedną warstwę na opalone już nogi.
Bardzo ładnie dopasowuje się do skóry.Posiada malutkie rozświetlające drobinki,bardzo podobne do rozświetlaczy tylko mniej intensywne,przyciemnia i optycznie wyszczupla nogi.Wyrównuje ich koloryt i kryje ,nie mocno,ale moje pajączki są prawie niewidoczne.


Mam wersję do ciemnej karnacji i używam jej tylko do nóg.Jakoś nie wyobrażam sobie smarowania całego ciała.
Jeśli nie jesteście opalone i macie jasną karnację sięgnijcie po wersję dla bladziochów,bo ta może wyglądać nienaturalnie.
Dla mnie to rajstopy tylko w kremie :)
Jeśli niechcąco zabrudzi się nam ubranie-fluid zejdzie bez problemu przy pierwszym praniu a z nas po prysznicu.
Ach i jeszcze - nie ujędrnia .

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz