Powiew Francji-Ambasadorska paczuszka od Le Petit Marseillais

Udostępnij ten post

Kochani dwa tygodnie temu otrzymałam paczuszkę jako ambasadorka marki Le Petit Marseillais.Bardzo miła i przyjemna akcja,wiem ,że dostało się wiele z nas i recenzji będzie wiele,w związku z tym i różne opinie.Dzisiaj poznacie moją.


Paczuszka kryła w sobie niespodziankę,dzięki załączonej opasce na oczy miałam odgadnąć nazwę zapachów,udało mi się to.
Owymi zapachami okazały się werbena i cytryna oraz pomarańcza i grejpfrut.


Pierwszy z nich to żel pod prysznic Werbena i Cytryna.Bardzo wyczuwalne są obie nuty.Produkt jest gęsty,ma złocisty kolor.


Doskonale rozprowadza się nawet na suchej skórze,pieniąc się delikatnie.
Skóra po umyciu jest świeża.
Niestety zapach nie trafił w moje gusta,drażni mnie.
Nie utrzymuje się długo na skórze,znika wraz z wyjściem spod prysznica.

Drugi to delikatny żel 2 w1 pod prysznic i do kąpieli z nutą Pomarańczy i Grejpfruta.


Tutaj zapach jak najbardziej dla mnie.Czysto cytrusowy,bez sztuczności.
Bardzo go polubiłam.Żel delikatnie się pieni,jest bardzo gęsty.Doskonale orzeźwia podczas kąpieli i pod prysznicem.Jest wydajny i pozostawia miękką skórę.
Zostanie moim ulubieńcem na letnie dni .
Oba produkty nie spowodowały uczuleń,przesuszeń.
Ze względu na nute zapachową poleciłabym  Wam wersję 2 w 1-Pomarańcza i Grejpfrut,ale wszystko zależy od Was.
Do wyboru wśród żelów macie także:
-kwiat pomarańczy
-mandarynka i limonka
-mleczko waniliowe
-miód lawendowy
-słodkie mleczko migdałowe
-biała brzoskwinia i nektarynka


Która nuta zapachowa przemawia do Was najbardziej?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz