Oceanic, AA Oil Infusion 40+, Olejek do twarzy

Udostępnij ten post

Kochani marka AA wypuściła na rynek linię Oceanic Infusion2.Jest to program pielęgnacji przeciwzmarszczkowej.
W tej serii znajdziemy krem na dzień,na noc,pod oczy i olejki.
Te ostatnie przeznaczono dla trzech grup wiekowych: 

-AA Oil Infusion2 30+ z olejkami marula i arganowego oraz koenzymem Q10 
-AA Oil Infusion2 40+ z olejkami tsubaki i arganowego oraz kompleksem Hial+ 
-AA Oil Infusion2 50+ z olejkami inca inchi i arganowym oraz kompleksem Collagen+

Wybrałam wersję drugą skuszona olejkiem tsubaki.




Opis producenta :

 Niezwykle lekki Olejek pielęgnacyjny do twarzy AA Oil Infusion2 40+ to luksusowa kompozycja drogocennych olejków o działaniu odmładzającym. Są one bogatym źródłem składników odżywczych, witamin, antyoksydantów i mikroelementów. Formuła 100% oil z olejkami arganowym, tsubaki i migdałowym, wzbogacona witaminą E, aktywuje procesy regeneracji, doskonale odżywia i głęboko nawilża, sprawiając że z każdą kroplą skóra odzyskuje blask. Dzień po dniu staje się bardziej jędrna i gładka.
Skład miły dla oka:
Argania Spinoza Kernel Oil, Persea Gratissima Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Caprylic/Capric, Trigliceride, Glycine Soja Oil, Dicapryl Carbonate, Tocopherol, Vitis Vinifera Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Camelia Japonica Seed Oil, Borago Officinals Seed Oil, Parfum.



Po przeczytaniu składu troszkę się zawiodłam,liczyłam,że olej tsubaki i ogórecznika będzie troszkę wyżej.Tymczasem na początku widnieje olej arganowy i migdałowy.
Olejek tsubaki to olejek z kameli japońskiej.Istnieją trzy popularne odmiany kamelii: japonica, sinensis i olifera. Tylko japonica ma pożądane właściwości pielęgnacyjne.I tutaj bardzo duży plus bo marka właśnie ten zastosowała w tym olejku.

Większość z Was pewnie zna właściwości olejków,ale dla przypomnienia :
-olejek arganowy -odżywia,wzmacnia,nawilża
-olejekze słodkich migdałów-wygładza,łagodzi podrażnienia
-olejek z avocado-bogaty w kwasy tłuszczowe,aminokwasy,regeneruje
-olejek z ogórecznika lekarskiego-uelastycznia
-olejek tsubaki-zawiera kwasy omega,witaminy,minerały,stymuluje produkcję kolagenu
Wszystkie są zawarte w produkcie.



Opakowanie zawiera 15 ml (czyli nie dużo).Dozownik w kształcie pipetki,szklana buteleczka.
Produkt pachnie naprawdę miło i delikatnie.Nie jest tłusty,po nałożeniu dobrze się wchłania,choć nie w tempie ekspresowym.
Używałam go na początku samego,kilka kropli przed nałożeniem kremu.Rano moja twarz strasznie się świeciła ,pływała dosłownie w sebum.Zmieniłam technikę i zaczełam mieszać go z kremem,sprawdził się doskonale.
Dwie -trzy krople wymieszane z kremem.Buzia rano jest wypoczęta i gładka jak pupcia niemowlaka.


Możecie używać go także dodając  do maseczki  lub masażu całej twarzy i dekoltu.
Polecany dla osób ze skórą wrażliwą i skłonna do alergii.
Przy codziennym stosowaniu opakowanie wystarcza (bynajmniej u mnie) na miesiąc.  
  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz