Oceanic, AA Make Up, Podkład wypełniający zmarszczki

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani.Kilka tygodni temu skusiłam się na promocję i w moje ręce trafił podkład wypełniający zmarszczki,wiekowa co prawda nie jestem,ale kilka drobnych zmarszczek pojawiło się tu i ówdzie.
Sięgnęłam po niego trzy tygodnie temu.Wybrałam odcień 02 czyli piaskowy.Podkład dla cery wrażliwej i skłonnej do alergii,mam cerę mieszaną,ale podczas zimy szaleje i boki twarzy przez różnice temperatur,wiatru reagują mocnym zaróżowieniem, szczypaniem, pieczeniem i silnym swędzeniem.


Opis producenta:
Nowoczesny podkład zapewniający skórze błyskawiczny efekt wygładzenia i unikalną trwałość krycia.  Innowacyjny PRO3 AGE SYSTEM wypełnia zmarszczki oraz modeluje owal twarzy, sprawiając, że cera wygląda młodziej.


 Sprawia, że Twoja skóra jest gładka i zachowuje nieskazitelną gładkość i świeży,
naturalny wygląd przez cały dzień.
1. Zapewnia efekt wygładzenia – 97%*
2. Redukuje widoczność zmarszczek – 95%*
3. Nadaje świeży wygląd skóry – 88%*
4. Umożliwia komfortową aplikację – 87%*
Opakowanie ma wygodną formę,przekręcamy i wysuwa nam się aplikator,podobnie z zamykaniem.
Już podczas pierwszej aplikacji zaczęły się schody,konsystencja podobna do Channel o,którym pisałam tutaj-klik.Niestety bardzo szybko zasychał na skórze.Kolor okropny,połączenie pomarańczy z żółcią.
Strasznie namęczyłam się ,żeby nałożyć go równomiernie.Na twarzy ściemniał jeszcze bardziej.
Uwidocznił każdą suchą skórkę(dziwne jest przecież do skóry wrażliwej i powinien doskonale nawilżać).
Co gorsza zamieszkał w każdej większej widocznej porze,po kilkunastu minutach moje pory wyglądały jak małe gejzery.


Na twarzy nie utrzymał się więcej niż 4 godziny tworząc nieestetyczne plamki.
Nie zredukował zmarszczek,nie wygładził.
Mając go na twarzy czułam lekkie ściągnięcie-czyżby efekt liftingujacy?


To pierwszy podkład o którym mam tak złe zdanie,nakładałam go jeszcze kilka razy licząc,że może jednak...
Zastanawiam się co teraz z nim począć,macie pomysły jak go wykorzystać?
Miałyście podobne odczucia?Czytałam o nim wiele pochlebnych recenzji,a tu taka niespodzianka.

1 komentarz :

  1. Po kropce i przecinku należy zrobić spację. Nie da się tego czytać.

    OdpowiedzUsuń