Loreal-Skoncetrowane serum udoskonalajace.

Udostępnij ten post

Kochani pamiętacie pewnie wielka akcję na Ofeminin,gdzie do akcji testerskiej przeznaczono prawie 3000 produktów.Pewnie wiele z was miało okazję dostać się do testów,dostałam się i ja.
Nie spodziewałam się zbyt wiele po typowo drogeryjnych produktach Loreal.
W zestawie do testów znajdował się krem i serum udoskonalające.
Krem jak to krem ,po prostu dobry dodatek do serum,które zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie i to dzisiaj jemu  poświęcony będzie post.


Opis producenta :
Zapewnia intensywne wygładzanie skóry oraz promienny blask. Daje ekspresowy efekt wygładzający. Serum opracowane na bazie czystego kwasu hialuronowego zapewnia natychmiastowy efekt na skórze: silnie nawilżający, wygładzający oraz przywracający blask .
Serum to wodny, płynny żel, nietłusty i odświeżający. 

Doskonale dopasowuje się do skóry i szybko się wchłania.


Opakowanie cieszy oko,smukła buteleczka z dozownikiem w ślicznym różowym kolorze.Jest przeźroczysta i dzikęi temu widzimy ile preparatu ubyło.Pompka działa idealnie.Serum ma bardzo przyjemny zapach,delikatną konsystencję i wchłania się do matu.


Produkt jest wydajny,używam go od 6 tygodni i mam jeszcze pół opakowania.
Już po kilku pierwszych użyciach dzieje się magia,skóra robi się gładka.Plus za bardzo dobre nawilżenie.
Jeśli chodzi o redukcję porów tutaj nie ma efektu wow,ale faktycznie przy regularnym stosowania po dwóch tygodniach są zmniejszona,moja cera nabrała zdrowego blasku.


Pomimo składu,który nie każdemu może przypaść do gustu (silikony), na skórze nie pojawiły się żadne wypryski,ani zaczerwienienia.
Jestem bardzo zadowolona ,produkt na mocną 4 ,a co tam dam mu 5-.
Jak wasze wrażenia po użyciu serum?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz