MEDICAL Anti Aging, BANDI - Skoncentrowana ampułka przeciw zmarszczkom z retinolem.

Udostępnij ten post

Kiedy przeczytałam o serii wysoko stężonych preparatów do domowej pielęgnacji Medical Expert opracowanych przez markę Bandi pomyślałam to jest to !Domowa kuracja w zasięgu ręki.
Do koszyka wpadła skoncentrowana ampułka z wit.C i czystym retinolem.
Dzisiaj poznacie moje zdanie .

ampulka

Opis produktu:
Wysokostężony preparat przeznaczony do silnej regeneracji pozbawionej gęstości i objętej występowaniem zmarszczek skóry. Preparat aktywuje produkcję nowych włókien kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego dzięki czemu widocznie poprawia owal twarzy i wygładza strukturę skóry.



Składnikami aktywnymi są:
-czysty retinol -oddziaływuje na wierzchnie warstwy naskórka przyczyniając się do wygładzenia skóry, poprawienia jej struktury i kolorytu oraz zmniejszenia rogowaceń,rozjaśnia plamy,dotlenia,zmniejsza przetłuszczanie,zwęża ujście porów skóry.
-olej arganowy-chroni strukturę skóry przed zniszczeniami powodowanymi czynnikami zewnętrznymi,wykazuje również działanie przeciwzapalne, łagodzące i sprzyja gojeniu.
-olej makadamia-hamuje proces starzenia się skóry, chroniąc ją przed wpływem wolnych rodników,ma właściwości zmiękczające i wygładzające.
-olejek buriti-jest polecany do cery tłustej ze względu na to, że reguluje wydzielanie sebum Wygładza skórę i zapobiega powstawaniu zmarszczek, idealny dla osób, które długo chcą cieszyć się młodą i jędrną skórą.
-witamina C-niweluje zmarszczki,regularnie stosowana może doprowadzić do całkowitego zniwelowania płytkich zmarszczek,zmian naczyniowych,zmniejsza rumień,przebarwienia,przyspiesza regenerację po zabiegach kosmetycznych.
-witamina E-zwana także witaminą młodości,odżywia ,poprawia miękkość i elastyczność,nawilża.

INCI:
Macadamia Integrifolia Seed Oil, Dimethyl Isosorbide, Polysorbate-20, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Retinol, Mauritia Flexuosa Fruit Oil, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Parfum/Fragrance.



Przeciwwskazania :
-ciąża i karmienie piersią
-ekspozycja na słońce i promieniowanie UV
-nadwrażliwość na którykolwiek ze składników



Wszystkie te aktywne składniki otrzymujemy zamknięte w ciemnoniebieskiej szklanej butelce zaopatrzonej w pipetkę,dzięki temu odpowiednią ilość dawkujemy bez problemu.
Jako,że retinol jest wysoko stężony na początku kuracji możemy odczuwać lekką suchość skóry,mija to po około 4-5 użyciach.
Sam roztwór przypomina olejek ,pachnie lekko,po rozprowadzeniu na twarz jest tłustawy ,wchłania się po około 15 minutach .Ampułkę stosuję na noc w odstępach dwudniowych.Przykrywam ją Łagodzącym Kompresem z tej serii,o którym będzie mowa w następnych postach.
Przez pierwsze dwa tygodnie moja skóra zareagowała przesuszeniem,myślałam,że w życiu nie uda się tego przy cerze mieszanej,a jednak.
Później wróciła do normy.
Po każdej aplikacji spoglądałam w lustro i czekałam na efekty,przyszły po trzech tygodniach.
Koloryt ...tak to widać gołym okiem,skóra jest jaśniejsza,bardziej promienista.Nie widać zmęczenia,braku słońca.Wygląda jak po spacerze ,wiecie o co mi chodzi ?Wracamy z długiego spaceru,nasza skóra jest dotleniona,rozjaśniona ,nabiera żywszych barw.
Borykałam się z przebarwieniami słonecznymi,głównie w okolicach górnej wargi i nosa,dzięki działaniu ampułki zbladły,prawie zrównały się z moją naturalnym odcieniem skóry.
Mam mniejsze problemy ze strefą T,uspokoiła się ,nie jest już tak aktywna i wystarcza mi przypudrowanie jej tylko przy porannym makijażu.
Najważniejsze -elastyczność,przy moich 37 wiosnach nie oszukujmy się ,skóra nie jest już pierwszej młodości,wiotczeje,dzięki kuracji odzyskałam napięcie,czuć to podczas makijażu i widać gołym okiem .Ampułka doskonale odnajduję się w domowym zabiegu mezoterapii i o tym naskrobię niedługo.
Jestem bardzo zadowolona z efektów i kontynuuję kurację dalej -ampułka jest bardzo wydajna i spokojnie będzie ze mną do późnej wiosny.



Jeśli myślicie o takiej domowej kuracji ,zacznijcie już teraz,w okresie letnim nie jest wskazana.
Dla osób borykających się z cerą naczynkową ,tłustą i trądzikową Bandi proponuje serię Anti Rouge i Anti Acne.


Miałyście okazję stosować produkty z serii Medical Expert?





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz