Sally Hansen Prearat odzywczo-utwardzająy Advanced Hard as Nails

Udostępnij ten post

Dzisiejszy post powinien zacząć się od słów znanej piosenki :"Rzeki przepłynąłem,góry pokonałem,wielkim lasem szedłem,nocy nie przespałem,żeby Ciebie spotkać w małym kącie świata,żeby z Tobą zostać na calutkie lata".
Od niepamiętnych czasów poszukuje idealnej odżywki do paznokci,maja one tendencję to pękania,kruszenia,odprysków,pokryte są małymi bruzdami.
Nadszedł ten moment,moje poszukiwania zwieńczone sukcesem!



Opis produktu:
Preparat odżywczo-utwardzający tworzy na powierzchni paznokcia twardą,gładką warstwę zabezpieczającą.
Gwarantuje mocniejsze,piękniejsze i szybciej rosnące paznokcie.



Składniki zawarte w odżywce:
-białko z jedwabnika -wzmacnia i uszczelnia płytkę paznokcia.
-nylon -zapobiega rozdwajaniu i odpryskiwaniu.
-retinol- zatrzymuje wilgoć w paznokciu.
-peptydy z zawartością jonów miedzi -nawilżają przesuszona płytkę.
-kwasy Omega 3 i soja- zmniejszają bruzdy na paznokciach.



Opakowanie zawiera 13 ml produktu.Konsystencja typowa do lakierów.Minus okropny zapach ,ale coś za coś.Ulatnia się on po kilku sekundach od nałożenia.Wysycha błyskawicznie.
Producent zaleca nałożenie dwóch-trzech warstw.Są one prawie niewidoczne i nadają naszym paznokciom piękny połysk.
Przy każdej odżywce którą stosowałam po dwóch dniach odpryskiwały końcówki.Tutaj wytrzymuje do tygodnia,bez ścierania czy pękania,po tym czasie zmywam i nakładam od nowa.
Nasza magiczna Sally może być stosowana nie tylko jak odżywka ,doskonale sprawdzi się jako baza pod lakier i utwardzacz przedłużający trwałość lakieru.
Jednym słowem wielozadaniowa!
Już po dwóch tygodniach widać efekty.Paznokcie staja się twarde niczym stal.Nie wyginają się ,nie kruszą ,nie rozdwajają.
Cudownie wygładza powierzchnię,znikają bruzdy i nierówności.Rosną sobie i pięknieją z dnia na dzień.Podczas użytkowania nie dzieje się z nimi nic złego,nie reagują alergią,zmianą koloru.
Jeśli nałożymy jako top ,pięknie wykończą manicure i będzie on o wiele trwalszy.Idealnie sprawdza się po ściągnięciu hybryd,przywraca naszą płytkę do stanu przed (jak wiecie przy nakładaniu hybryd lekko matowimy płytkę ).




Opakowanie wydaje się nie kończyć,jest wydajna do granic możliwości.
Pamiętać należy o tym,że odżywka jak każdy produkt :balsam do ciała,szampon,krem,serum,maska działa tylko wtedy gdy go używamy,po odstawieniu wszystko wraca do poprzedniego stanu,ale gdyby kosmetyki działały po zużyciu jednego opakowaniu do końca naszych dni firmy kosmetyczne poszły by z torbami.
Jestem na tak!
Moje poszukiwania idealnej odżywki dobiegły końca.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz